Radiotrazioni

U trattamentu di neoplasmi maligni in u corpu umanu hè diretta à a distruzzione di i cilantivi chì anu patologicu attivu. A terapia di radiotrae permette a prussimi rapidamente per l'eliminazione è cura u crescente di u tumore, ma hè assuciatu cù complicazioni, chì u danni à tessuti sani durante u procedimentu pò esse micca evitati.

Radioterapia di tumuri maligni

A radiazione di radiazione ionizzanti afecta a celulare patologichi in dui maneri. Prima, a radioterapia favurizeghja a mudificazione di molécula d'acqua, chì hè a basa di u citoplasimu di una furmazione urganica, in perossidi è di i radicali, cusì pruvucatu a distruzioni di l'estructura di cèl·lula. Siconda, a radiazioni danna l'ADN di u tumore ionizendu i so atomi.

Cumu pò esse vistu, a radiazzioni in u trattamentu di u cancellu hè unu di e manere più efficafie per aduprà u crescitu di neoplasia, è ancu per impedisce a metastasi. Grazie à u trattamentu scrittu di trattamentu, a divisionu di cumbattenza attiva hè bluccatu, è u so esortiu destruzzione annantu à l'organiziu ferma.

Cumu hè realizatu a radioterapia?

A data, ci sò trè tipi di prucedure:

In u primu casu, u tissue tissutu hè situatu trà u tumore è u radiatore. Malgradu l'alta accurata è a capacità di centru di i apparicchi moderni per a radiaziatriu, ci sò danni à e cilazioni circunvicli. Questu pruvucà assai effetti negattivi, però in u stessu tempu, u metudu hè assai cumuni per a so disponibilità è a versatibilità, è ancu cun risultati rapidi di trattamentu.

A terapia di radionuclide implica a preghjunzione direttamente in u sangue umanu d'una droga farmacologica, chì, s'acumulando solu in i cellulamenti patologichi, distruverà u tumore. A volte l'agente hè injectatu in u tissutu di u tumore da injezione.

L'ultimu tipu d'esposizione hè utilizzatu durante a cirurgia o cù tumuri situati vicinu à a superficia di a pelle. U trattamentu di cunnessione vi permette di esse realizatu l'irradiazione più precisa è affidata senza a fiscazione di i celeri sani e vicini.

Radiotrazione - effetti side

Sìpica e l'effetti di u sistema di a radiazzioni. Effetti sposti locali manifestate in forma di crematori, hemorrgii, fragilità di vini è artereri in i spazii di esposizione, ulcerazione di superfici chì anu sottuponatu in esposizione radiationi ionizanti.

E consegni sistèmii sò debbutu à a risposta di u corpu à a rupture of cell damaged:

Per riduzzione di e manifestazioni esmentati, una quantità di misuri supportivi sò necessarii, una di quale hè una dieta speciale.

Nutrition for radiation therapy

Principale, avemu a cuncentrazione di i prudutti naturali sani chì assicura una dieta equilibrada è ingestite di tutte e vitamini è traccia elementi in cantità suffine. Inoltre, hè bisognu di escludiri i grasi saturi, u zuccaru, a lattozza da a dieta, è ancu di ferita, frittu, affumicata, confetteria, carbonate è cafè.

I prudutti privati:

Recuperazione dopu à a terapia di radiazzioni

L'effetti negattivi di l'esposizione radiali anu paulisamenti scorri, in norma da 2-3 mesi. Per una recuperazione sana, hè impurtante per adherite à a dieta scritta, è seguite a ricunniscenza di l'oncologu trattante.