Oru Park


In nord-est d'Estonia vicinu à u paese Toila hè un vastu parcu Oru, chì hà una storia di cente anni. U park hè diventatu una zona prutetta, longu u perimetru di quali sò paisaghjoli pittoresca è restos di edifici, chì sò fatti in u stilu anticu.

Oru Park in Toila - storia è descrizzione

U parcu hè statu creatu in u 1897-1900 per e ordine di u mercatu Eliseev, chì vulia vede a bellezza locale da a so casa estiva. A creazione di a riserva hè stata fatta da l'architettu Georg Kuphalt da Riga.

U paisaghju di a paralla hà una zona di 80 ettari cù una natura diversa, hè situata in a vaddi di u fiumu Pyhayygi. L'altitudine più elevata hè u territoriu à una altitudine di 50 m di sopra à a baia, induve ci sò e plataformi di observazione è di gazebos, induve pudete piaccionà belli paisaghji landscape o vede u sunset estoniu.

In u 1934, a terra cù u palazzu è u parcu di u mercatu l'Eliseev hè compru da i industriali estonii è prisentatu à u capu di a Republica Estana in quellu tempu. Duranti a Siconda Guerra Munniali, u palazzu di palazzu fermine sò ruins. À a fine di a guerra, i pruduttori lucali accuminciavanu à travaglià nantu à a risturazione di u parcu. A custruzione di u palazzu ùn principia micca, ma in u 1996, travagliu accuminciò a dà l'apparenza propria à e terrazze di u palazzu è u ghjianu tutale in tuttu.

U valore turisticu di u parcu Oru

In l'Ora Park, parechji cintunari spezie di i pianti da e diverse cantons di a terra criscenu. Anu stati purtati da l'Europa, u Far East and America. In u parcu, i stradelli cumuni di l'asfaltu è i gazebos sò stati. Quì sò posti tranquilli è misteriosu induve si puderanu relaxà cun tranquillità, qualche di elle sò furnuti cun bancu.

A l'avventura principale di u parcu Oru in i dui banni si trovanu l'Orangeri è a Porta principale, è, longu l'avennu, i lindens centesimi anni sò cultivate. Inoltre, trè fontini sò stati restaurati, una di i grotte è u palatinu chjamatu in a Furesta di Brucia, di quale a legenda andarà. In accordu di questu, i punizzioni sò stati appiicati à i campagnari, un ghjornu unu di e cose in prigiuneru preferitu inveci di un floggiu è satau da u falaise. Dopu questu, u furasteru hè chjamatu Nyamets o Furiale di Brucia.

In u parcu pudete truvà in una caverna di una minera d'argentu, o pudete amparà a piccula cascata di Aluoy. In u territoriu di a riserva sò scumpressate i tabuleti, in quale pudete leghje a storia di u palazzu è acquistà cù l'edifizii, da ellu ùn anu mancu traccia.

Trà parechji arbureti, i turisti elliu dui spezii chì sò stati nantu à i posti più altu. Unu di elli ha acquistatu u nomu "Nest de Ingerie", da quandu u mare si pò vede. Inoltre u parcu hè famoso per i so sculture di lignu, per quale un locu spéciale hè riservatu. U paisaghju di a zona di u parcu s'assumiglia incredibbilmente armunia cù alleys luxe e camini, circundatu di l'arriccatura forti è i pioppi.

Malgradu à l'immensa distruzzioni, u parcu pudia riesce u so bughjone è prumovi per piace u turista. Hè statu un destinazione turistica pupulari in u Nordu estonu è una facilidad pública protetta. L'ingressu à u parcu hè libbiru, ùn sò micca imposti in u tempu di visita.

Cumu ghjunghje?

A cità di Toila si trova in u cunfini di Estonia cù a Russia à una distanza di circa 46 km. Per arrivà à u parcu, avete bisognu à passà à l'autostrada Narva-Tallinn, scattite à diritta à 41 km è continuanu à fine. Si lasciate di u Tallinn, a strada serà più larga longu nantu à a stessa ruta, pudete ghjunghje l'autobus 106 è 108.