Divinazione per u Natale nantu à u sughjettu sottu à u pillow

L'arbureti di Natale sò i festioni più divertenti in l'annu, e cumpagni di ghjorna è parechji ghjorni fora ùn ponu micca, ma si sò regratu, ma questi ghjorni sò ancu una bona uppurtunità di revelà u velu sicretu di u vechja annu. Cù l'aiutu di a fortuna, unu ponu visu à u futuru maritu, ancu in un sognu. Avà avano grandamone, gràzie à sti guessamenti anu sapiatu anticipu, è di quale a vita serà cunnessu, è quale ellu ci saranu. Dui divinazioni tradiziunali sò stati priservati è oghjie in prossimu, perchè tutti volenu corse un pocu davanti.

Divinazione per Natale sottu un pillow à u prumessu

Per ciò chì l'affittu era veritattu, hè bisognu di scrivere nomi di tutti l 'applijintanti o nomi aleati da a sera, per esce per esse, è micca parlendu à nimu, mette sottu à u to palla, vai a lettu cun u bon bulu è un vulintu sinceru di vede u so cumpagnu . Dopu a vigilia, in a matina, senza parechje, prumove a manu sottu à u pilone è piglià una di e nota. U nome datu in questu serà u nome di u futuru maritu.

Un autru guessing for Christmas hè di postu una carta cù l'imaghjini di quattru re à sottu à u pillow è dumandà u so sonniu scappatu, vai a lettu. Sicondu a credenzii populari, u futuru maritu vene nantu à un sognu in a forma di unu di i rè.

U mètudu di a diritta hè cunzidiratu assai efficace è veritativu, cunsiste chì a zitella prima di un sognu anu da piglià di e ramoscelli di una casa scucciale u ponte imitatu è u mette sottu un pillow. Intantu à lettu, dumandate à l'sucheno chì vene à trasmissione à u ponticellu, dopu chì ùn parlanu micca à nimu à a matina.

Per crede o micca in such fortune telling is everyone's personal business, ma perchè micca verificatu, perchè l'ora di Natale hè una magia in sicuru, un impuru sarà màgicu per unu di noi.