Amica di Fiona è Bumblebee: 10 ritratti chì cunquistonu Internet

Fiona Presley hè una donna norma chì travaglia in a bibliuteca di a città isulana di Inverness. Ma ma anu sempre u so travagliu di solitu, hè una veru stella di Internet.

Pensate ch'ella hè un blogger o hè ella un cìrculu di imprese! E quì è nimu! Hà fattu popolari ... u zitellu. Fiona hà assai piace à a cura di u so giardinu. Una volta, quandu era fiddling with flowers, hà trova un beitru eru. Ùn vola, ma erandu. U pòvaru ùn avianu micca alti. Quandu si svolge, l'assenza di l'ale era una cunsiguenza di u virus severu chì l'insettu avia fattu. Hà avutu probabilità pocu di survival, ma grazia à Fiona, hè sempre vivu.

A donna criau per l'animali indepedenti un giardinu zitellu è trattatu cù l'acqua dolce. Pocu "hà fattu amici". Ogni vota chì Fiona si prisintetini in u giardinu, u babbone stavu appena appena pè saludarà. Si aghjunghjava à Fiona è fù incredibbilmente cuntentu quandu ella u cundò in i so brazzi.

L'expectativa di vita di un mandruviu hè di 18 settimane, ma u cattivu cura è l'amori chì Fiona hà cuncede à a so amica l'aiutò à surviglià i so parenti. In fine, nunda duranu a Mamma Natura. Bumblebee murìu, allughjò à a so mistress un bonu memoria è sentimentali.

1. Una storia increemplante di l'amici di Fiona è un picculu fucili è senza babbu.

2. Hè ciò chì face una bumblebe senza winge.

3. A causa di u virus, u poviru ùn pò micca vola.

4. A donna ùn era micca bramata per edità per u so amicu un magnificu, da i normi di un insetto, giardinu.

5. Queste momentu Fiona ùn esse scurdate mai.

6. L'insettu hè nutricatu cù l'acqua di zuccheru.

7. In una forti piumi, Fiona ùn mai abbandunà un amicu in a strada.

8. Una altra prova chì l'amori è l'amuri sunnu capaci di qualcosa.

9. Probabilmente Fiona era a prima persona di mantene u bumblebee cum'è petite.

10. A cunnessione di l'omu cù a natura hè incredibbilmente sorprendenti è fràghje, perchè ùn distrughjenu cù a vostra mala attitudine in cungozu.

Questa hè una storia sorpresa, micca solu di l'amici trà l'omu è un insettu. Ci ci mostra quantu bisognu à esse più pacienti, amatori, attentu. Quantu indefensura hè u mondu di l'animali è si devenu di noi per esse oghje si abbitanu a nostra terra o rinfurzà u Red Book d'espécie d'amelie.