Sunburn: First Aid

Hè amà assai saputu chì l'esposizione à a luz di u sole pò esse assai benefiziali à u corpu umanu. Inoltre, ùn scurdate micca chì tuttu hè bellu in moderazione! Hè necessariu di sopra à l'esse in u sole - è un soru inevitabbilamenti si sorgiunate, per via di una "sulla overdose" di sughjate sottu a luz di u sole. Di sicuru, l'influenza di a radiazzia ultraviolet in quantità grandi hè assai negativa, cusì sia attentu.

Sintimi sunburn

Un quemadurariu da a pelle hè una inflamazioni di a pelle cum'è una reaczione à a radiazione di u solar (naturale) o artificiale (solarium). A causa cum'è più cumuni di a cremazione sunqua hè una longa esposizione à u sole.

I sintomi di un quarantina sunu cume seguenti:

Cumu aiutà à a vittima di un cremante in sunburn?

Se avete diagnosticatu un cremante in sè stessu o amatu, i primi aiuti sò dati immedaneviamenti, immediatamenti. Prima, u seguitu sette di misure l'aiutà à ricuperà più veloce:

Siconda, ci vole à piglià sti azzioni:

Sì avete un pruvucu di sunbagliu, cumu si puderanu avè l'oghje si spiega. Hè necessariu di sapè è di ciò chì in ogni casu ùn deve esse micca fatti cù un quemadore. Hè strettamenti pruibitu à lubricate l'area affettata cù cremini basati in Vaselina, petri di suntan, lidocaine, anesthesin. Inoltre, ùn lasciate a pelle cun un mese o un saponu chì u so cumpagnie, è aghjunghje a situazione.

Cume per esse micca brusgiate?

Per evitari sunburn, seguitate i semplici suggerimenti:

Sì avete un bumbardamentu chì facianu una grossa superficie di u corpu, sì u debilitate è i marghjulmenti, nudda è a frebba sò osservati - avete bisognu di cercà aiutà medica medica.