Mila Kunis hè di pensà ... à u terzu babbu!

L'attrilla americana Mila Kunis hè oghji ughjettitatu di i numerosi televiii, chì participeghja in a promo gira di a so nova filma "Mussiù Bad Mom", mentre ch'ellu hè in una pusizione interessante. Questa stella hè assai interessante di invià à qualchi spettaculu: pudete parlà di travagliu, è dumande nantu à a vostra vita persunale.

Sembra que Mile hè assai facilmente da a so seconda gravatura, cusì a stella di a film "L'ascent of Jupiter" è "The Black Swan" hè di pensà à u siguenti erede di a famiglia Kutcher-Kunis.

Scrissi cusì à u prugramma di Ryan Seacrest:

"Dopu u mo giurdanu Wyatt è u zitellu chì avà avà avà, vulemu avè un altru babbu. Sì, sì, sìammu vole questu. Ashton è aghju pigliatu una pauta curretta è credi chì a nostra famiglia hè digià chjesa, o se avemu bisognu di continuà. Sò sicuru chì questu compendiu sarà facilmente ".
Leghje ancu

Amma non ideal

Di sicuru, a stella detta ancu in u so novu film. Avia notte chì questa filmu serà ancu interessante per spettà televeganti differenti, inveci di l'età è di u genulu:

"Certu, a mamma si cumparanu cù i caratteri principale. Ma serà interessanti per l'omi di vede a nostra comedia, per avè megliu capì ciò chì si sentenu e so zitelli o omi.

A mila Ai admitted that she herself is very far from the image of the "mommy perfetta":

"Ùn ci hè bisognu di equilibriu in a maternità! I picciotti, ricumandemu à fà scopre.