Bacteriòfaghi - Species and purpose

L'ùnica alternativa effittiva à l'usu di l'antibiotici da bacteria patogeni à a data sò fagghi o bacteriofaghi. Sò virus specifici chì affettivu selezziunatu diversi tipi di microbicchi. Diversi gruppi sò cunnisciutu à a medicina, in quali i bacteriòfichi sò sdividiti - l'spezie è u fini di sti microorganismi formanu a basa per una classificazione chjamata in generale.

Chì sò i bacteriofaghi?

Ci sò 19 famiglia di virus in quistione. Sò differenu in u tipu di l'acid nucleicu (ARN o DNA), l'estructura è a forma di genomu.

In a pràtica medica, i bacterjoghji sò classificate per a basa di a distruzioni di i bacterieti patogeni:

  1. Virulent. U virus, cullucatu in i celuli di i microfibri, cumencia à rapidamente è attivamente multiplica, guasgiata istantanecesamente à a morte di bacteria (effettu lituale).
  2. Moderato. Li bactriòfoli di pianu pocu è solu parzialmente distrutte l'estructura di i microorganismi patogeni, ma causanu cambiamenti riversibili in elli, chì sò trasmessi à e generazioni ghjianu di microbicchi (effettu lisogeneicu).

Oghje, i tipi di virus dettagli sò usati com'è una alternativa à l'antibiotici per u trattamentu di una varietà d'infezioni bactriziali. Frà i so vantaghji, vale da nutà l'avanti:

  1. Forma pertinente di liberazione. Li bactriòfolii sò pruduciati in pillettes è in forma di una suluzione per l'amministrazione orali.
  2. E menu effetti effetti. A diversità di l'antibiotici, i bacteriofaghi a menu spessu causanu manifestazioni allergiques, ùn pruduceranu effetti negattivi secundarii in u corpu.
  3. Mancanza di resistenza microbiana. I Bacterii sò più difficlii di adattate à i viruses, è l'effetti complexi sò casi impossible.

Ci sò parechji distavanta:

Tipi di bacteriofaghi è u so usu

Doppu l'ispecitati di i virusi deskritti, in a medicina, i bacteriofaghi polivalenti è cumplessi chì cuntenenu parechji variità di sti microorganisimi sò preferite.

Eccu, chì sò i bacteriofaghi - lista è descrizzione:

  1. Abdominal. Influenza à i patogeni di u focu tifofocu, salmonella.
  2. Dysfag, dissenteria polivalente. Adupratu per a disenteria bactriana, causa a morte di Shigella Sonne è Flexner.
  3. Klebsifag, Klebsiella pneumonia. Aiutà à u trattamentu di i malatii di urogeniticu, sistema di a digestiva, respiratoriu, patologiasi setteichi generichi, infizzioni kirurgiari pruvucati per pneumonia klebsiella .
  4. Klebsiellezny polyvalent. Hè un rimediu cumplessu chì rimette Klebsiella ùn solu a pneumonia, ma ancu rinoscleromas, ozena.
  5. Colitis, se. Effective in a terapia di ogni infizzioni di l'organi internu è di a pelle causata da E. coli enteropatogenichi E. coli.
  6. Coliproteophage, coliprotein. Avà averebberu i bacterieti enteropatogenichi Proteus e Escherichia. Hè stata apposta per u trattamentu di colpu, cistitis, colitis, peleonefritis è altri malatii pruvucati per vilidi intestinali è prostitu.
  7. Proteophagiu, Proteanu. Crea a morte di i proteus microbes, mirabilis è vulgaris, chì sò l'agenti causattivi di i patologii influlatoriu purulenti di u intestinu.
  8. Pseudomonas aeruginosa. Lysers u bacteria pseudomonas aeruginosis. Hè ricurdata per a dysbiosis, è per u trattamentu di a inflammazione in parechji sistemi di corpus accuminzati da Pseudomonas aeruginosa.
  9. Staphyloquago, staphylococcus. Rapidamente neutralizeghja stafilocucci, chì sò liberati com'è u risultatu di qualchi infezzione purulente.
  10. Streptophagus, streptococcal. Simuli in a manera di l'azzioni à u bacteriofagou previ, ma hè attivu contra streptococci.
  11. Intersti. Hè una cumpagnia cumplessa preparada per salmonella, shigella, E. coli , staphylococcus, enterococci, pseudomonas aeruginosa e proteus.
  12. Piopolyphage, piobacteriophage combined. U rimedu hè simili à l'spezie avanti, ma hè ancu efficaci di streptococci.
  13. Sextapage, piroacteriofagiu polivalente. Inclusive muti escherichia coli.
  14. Piobacteriophage Complejo. A mistura di fagolissiatori di enterococci, streptococci, staphococci, vulgaris e proteasi di mirabilis, klebsiella oxytoca e pneumonia, escherichia coli, pseudomonas aeruginosis.