Emma Watson è l'estremu europeu di a film "Colonia di Dignità"

Emma Watson hè una ghjovana attrice chì hà sappiutu diventà amatu per l'udienzu senza solu per u so rolu di a ghjovana Brucia Hermione, ma ancu per i drammichi drammichi. Era questa storia chì ella prisenta in Berlinu.

A trama di u dramma

"Colonia di Dignità" - una cinta di i tempi di u coup militare in Cile, in u centru di quale era l'heroina Watson. La Gioia Giovanna steezza Lena corre da u so Daniele amatu à a culonia di Dagnidad. Una istituzione chì dice di esse una entità benedizzione hè esse un postu sanguinatu da quale hè impussibile sorte.

Tuttu per l 'amore

À l'premiere, l'attori sò fotografiatu è autografichi firmati. Comu Emma hà dettu, unu di i ragiunisti per filmi in questa film per a so era l'intinzione: in a Colonia "Dignidad" una donna sfrancà u so amatu, è micca vicine. Stu rolu hè u più duru chì hà ancu fattu.

Leghje ancu

L 'aspettazione di u mondu t'eranu attenti à a liberazione di un dramaticu nantu à a rivoluzione in Cile - i classificazioni di l'aspettazione di a film si trovani grandi. I fanali sò incredibbili interessate à guardà u ghjocu di u Emma maturatu. Residenti di Russia seranu capace di vedà a film à a fini di marzu. Forsi, l'attrice avarà visitatu l'estremu in a capitale russa.