Lunturi Photochromic

Ricertamenti, u cuncettu di "spezii fotocromichi" pò spessu sentiti. Lesti fotocromichi comparativamenti melluti apparìanu nantu à u mercatu otticu ùn hè tantu tempu - in l'annati 90, inizialmenti, cù i vantaghji, ci eranu assai miseria. Oghje, a tecnulugia di i lenti fotocromi hè praticatu perfetta, è pudete diverte micca solu un modellu, ma ancu un accesso utili.

Chì significanu i lenti fotocromici?

I pruprietà principali di i lenti fotocromiche per i vetru hè chì sò capaci di migliurà a visione per a so aghjettezza massima. Inoltre, cambienu a so oscuranti secondu l'intensità di a luci artificiale o naturali. Per l'ultimi fogghi di pruprietà cù l'occhiu fotocromicu ancu avutu u nome d'avvista - "camaleonti". Sò veramente sensitivu à a luci - in una stanza pò esse sia senza culoru, cum'è u vetru ordinariu per corriggerà a visione, è in u sole sveltenu veloci. E "Smart" anu da a so retazione rapida à molèculi di sustanzi pirsiculi chì sò in u materiale. Rice rispundenu à a luz di u sole incantevule è torna à u so state di restu originale sottu un illuminazione nurmale.

U vantaghju principali di i fotocromi di lugna è chì reemplazammu l'occhi di sunglasses cù dioptrichi - in un vetru hè cumplicatu solu per l'ingrossu è fora.

Varietà di lenti di fotocromia per i vetru

I tecnulugia più famosa in a pruduzzioni di lentii fotocromi sò a tecnulugia di e Transitions è SunSensors. I dui è altri sò assai populari, anche in Russia, a seconda varianti arrinisceru.

Li transizzioni furnisce i so lustres incolore per ei diterminazioni cum'è Essilor, Hoya, Sola, Zeiss, Seiko, induve dopu incorporate molekuli di sustegni fotochromichi. I cumpagnie di a cumpagnia sò sempre dinò i so tecnulugia, una di l'ultimi sviluppi sò lenti, chì anu più fogli in a strada è sò menu dipende à a temperatura ambientale.

L'esencia di a tecnulugia di SunSensors hè una ligeramente diversa - l'elementu fotocromicu ùn hè micca solu in a capa superiore, hè distribuitu à tutta a massa di a lenti. In fatti, e duie funziunate fine è copine cù i so cumpagni.

Quale voli bisogni polarizzanti fotochromic?

In generale, hè chjaru chì i lenti fotocromi sò una benedizzione muderna, un accessori chì hè d'utilità è appellu à parechje donne. Tra d'elli, prima di tutti, quelli chì anu nudu vetru in a stanza è in a strada. " Camaleonti " rimpiazzate duie parigli di vetru, sì spessu si alterna diversi tipi d'illuminazione.

L'acutini Photochromic sò spustifícible per i caratteristi - ùn sò micca scritte in quandu si puderebbe posate in u salonu, ma prutege perfettamenti da i ragi ultraviolet, da u bagnu in l'argentu di strada.

Ci hè ancu videmati di sportivi fotocromi necessarii per i femine chì prefendu sportivi attivi, sopratuttu sò in a demucratiche trà ciclisti è snowboard.

U latti Photochromic sò stati scelti da questi chì sò sensittivi à cambiani cambiamenti in u luminosu, chì causanu vermiglius di l'ochji, di u malu di a bucca, chì viaghjanu i prublemi visuale è ùn vulianu micca fà fà affettà.

L'utenti apprezzani per u fattu chì i lenti fotocromi sò immubiliate per a vita quotidiana, chì prutege perfettamenti contra ravi ultraviolet viulenti, salvà a retina di l'ochju chì u cambiu di l'illuminazione, perchè dà a chiarità versu l'imaghjina circundante.