Wax for furniture

Mobili, ùn importa ciò ch'ella d'alta qualità hè, cù u passatu di u tempu perde u so apicultore uriginale, cimini, sarà bruttu. Per prutezzione di mobuli di legno è aghjurnà a so aspettu, pudete aduprà cera per u mobili. Queste facilità per a cura di i mobili sò pruduciutu da parechji famosi famosi. Cunsiderate a pruduzzioni d 'arcuni di elli.

  1. A cumpagnia italiana Borma Wachs hè stata fatta in a fabricazione di diversi tipi di cera per u mobili. Hè dinò una cera di a cera di u liquid, per eliminatori di qualsiasi disadvantages à a superficia di lignu. Contene tinti luminiscenti speciale chì impediscenu a decolorazione di u legnu è darà un lignu specialu. A cera restorativa fina hè aduprata per restaurà a forma uriginale di u mobili, per eliminà a sfarenza è a pezza, purifica è disinfeste a superficia di lignu, impedisce l'apparenza di u moltu nantu à u mobili.
  2. A marca Olandese Golden Wave hè un fabricatore di cera di colore per u mobili. In a so cumpusizioni, in più di cera di solidi naturali per u mobili, hè crescente di cera di carnauba è di trementina, chì face più brutta è facilite travagliu cù stu pruduttu. In a cullezzione Ci hè una cera di quattru colori: biancu, cioccolatu, gris-grisgiu è cusì chjamatu "coloniale".
  3. Una altra famosa acquistage francese Saicos Colorwachs produci una cera trasparenti decorativa utilizada pè mobili di tonificazione, è ancu per altre rettitulamenti in legnu o corcho.

Cumu usu di cera per mobili?

Per riflettà chjappi o patati nantu à a superficia di u mobili, cù una cera bianca, hè necessariu d'appiegà cù una spatula o ghjunghjine di quatru, sguassate eliminà l'eccessu è pulite stu locu cun un pezzu di sentitu.

A cera solida hè appiicata à l'area danucata cù un ferru di soldering o un liggeru konvenciale. Dopu d'appruvà a cera, si deve esse cooled è sguassà l'excaranza.