A magnitude importa?

A quistione di u prezzu tamantu, preoccupari l'omi (è e volte e donne) per un bellu tempu. In particulare, ora, quandu l'Internet hè chjucu di pubblicazione per annunziu di l'aumentu in u penis. Hè u tempu di puntà l'"i", una volta per tuttu, decisenu quantu impurtante hè a dimensione.

A quistione di una grandària di u pene, i femine vole decide, veramente? U so piacè piacè riceve in ogni casu, ma per un partner chì hè passatu. Eppuru, sti esperimenti sò spessu infundati, postu chì a maiò parte di e donne anu travagliu durante a sessuale senza vuluntà, ma u orgasgiu di u clitorisu, per a quale a dimensione di u pene in princípiu ùn pò fà nisuna differenza.

In i traduttori di e donne si u grandezza di u pene hè impurtante, pudete sente cuntestazione di un corpu enormu, perchè dà dolore. In questu casu, una grandezza tamanta pò esse perceivedu com'è piticu d'unu chjucu. Hè per quessa chì u mitu chì "u più, u megliu" ùn hà micca nisun locu vera. In questu sensu, a tene di u pene ùn hè più impurtante, salvu quandu solu per a pornografia.

In termi siculani, a dimensione di u pene hè impurtante si l'omu hè cumplessu per quessa. Perchè un omu confidente pò truvà facilmente un modu di suddisfà à un cumpagnu in ogni casu. Ùn vi scurdate chì ci sò parechji posti chì furnisce più, o si avete bisognu, menu di penetrazione, grazia à quale pudete in ogni casu scrive righjoni. Cusì, ancu se u grandu di u pene hè impurtante in u sessu, in ogni casu tuttu hè manighjatu. U potenziale di un "amatori bellu" ghjate in l'omu stessu, in a so vuluntà per piace u socie, è micca in a dimension di u so corpu. Dopu tuttu, se un omu ùn hè micca interessatu di satisfaccerà una zitella è ùn solu aspetta à u so orgasmo, da qualse modu chì ellu ùn pudia vaghjimu, a donna ùn diventi prughjettu sessu cù ellu.