Autunno bughjone cù stivali da u cacciatore

U celu grisu, u clima pugiumu, a chjappa invadiera ... Questi cumpagni eterni di u vaghjimu aghjunghjenu l'animale di i tristi nota, è l'ànima demande per i fiori sicchi è u rivolottu di i culori di l'ultimu estiu. Cosa da fà in stu casu? Cumu diversificà a vostra vita è fècenu un pocu più brillanti? Pudete indirizzà solu suluzione globale à u prublema è dipinta i muri in a casa in calce è culore di culori, o pudete solu fà cambiamenti à u vestitariu. A primissima opzione, forsi prontu avete avutu aburate, ma a secunna si pò mudificà à l'umore.

Comu l'accentu più vivu in a designer di rilassante suggerenu chì utilizanu u buttone di e vende di e femminili Hunter. Hè una cosa semu reminiscente di velluti stivali di gomma chì i moms compri à a zitiddina per parechji di noi, ma in cuntenenti di quelli chì ùn anu micca mudelli, e stivali di caccia sò cunnisciutu è amatu in tuttu u mondu. Questu calzette si trova usatu da i vignaghjoli è i fashionisti VIP chì, per causa di e cundizioni climatichi, ùn vogliu mancià e so pede. E li stivalini sò stati successu furoso? Ci hè parechji punti:

Inoltre, i fabricatori nota chì ogni paru di stivaletti hè assemblatu da a manu, è un staffu tutale travaglia in u sviluppu di designu. Sapemu, u cacciatore accuminciau a uffizjalmentu furnisce i scarpi à a Famiglia Reale Britannica. U ducu di Edinburgh hà hà dettuutu personalmente un "permessu reale" per furnisce i scarpi. U fattu solu hè un signu di qualità excellentissima, è u ricunniscenza di a parata riali hè u più altu di l'elite dinù.

Storia di u botacci Ghjochi

A pruduzzioni di stivali cumincià cù u fattu chì un successore americanu Henry Lee Norris aperta à Edimburgo una nova fabbrica per a pruduzzioni di gomma. À u tempu, u ghjovanu hà iniziatu à pruduce stivelli ricordati à u militariu. Avianu un puntu di u taccu è avvicinavanu à e donne è l'omi. E stivelli eranu chjappi chjamati "Wellingtons", in onori di u famusu Duca di Wellington.

Duranti a Prima Guerra Mondiale, a fabbrica hà ricivutu un grande ordine statale per fugliali affidàbbili, adattatu per i zanchesi è di e trinchè fugliale. Comu u risultatu, i cumpresi cumpletu u pianu è producianu più di un milionu paru di Wellingtons. In a Second World War, l'ordine era duplicatu. A pruduzzione hè duvuta esse trasfiruta à una altra grande pianta - Heathall Dumfries.

Boots servi a fede è a verità è i suldati in u campu è in i cimi di a tribunale. In l'estiu di u 2007, a marca Hunter avia vende record è vende tutti i discrive. Per fà risparmià materiale è carburanti, è mudernizà a fabbricali, a produzzione hè stata cambiata à u Far East è in Europa, ma a qualità ùn speria micca da questu.

Variata di stivali di gomma

Prodotti Cumpara afecta una varietà di culori è texturi. In u rigistru sò prisentati cumu mudelli unichi, cusì boots stiluttanti cù stampi. Ma u "Wellingtons" più veramenti remembranze bracciale militare sti mantenzi sò i più amatu è venduti. U calzate pò avè una superficie liscia lacada, è a texture, ricorda da a pelle di una serpente o crocodile. Hè assai interessante per aduprà stivali di gomma cun imitazione di materiale acclimatised, o cù cunforme matte.

In ogni paru di stivali nantu à u frontalu di u filu, hè una marca di a marca - a inscription "Hunter" in un fondo biancu, chjusu in un rectangulu. Inoltre, u latru hè un corpu stampatu chì ùn hà micca ghjucatu micca un rolu funziunale.