Mascara soviètica per i pissure

In u mondu mudernu hè abbastanza per andà à una tenda di cusciottu è duverevete offre documenti di marche di mascara per a scelta: quì u resistente di l'acqua è di cresce u voluminu è sfarenti sfumaturi. Ma ancu in i 1980, mascara mascara era limitata à uni pochi di marchi nantu à u territoriu di a URSS. Era Evening, Terry è lighjendariu Leningrad, chì hè alliberatu oghje, è quale uni poveri femini divirtenu ancu cù a scelta ghjochju di mascara.

Chì era a mascara soviètica?

À quellu tempu, Mascara era una petite scarsi, perchì e donne aduprate ancu parechje sustituti basati in petrioli è soot, cunfitti o pruggettu diluitu. U fattu hè chì ùn ci era micca un pruduttu spezializatu di stu cosicu in a URSS, è a mascara hè stata produta in fabbrighjini tiatrali com un elementu di maquillaje, cù u missaghju dramaticu o cola per mustachi, per quessa, ùn era micca cusì fà di truvallu nantu à i prestiti.

Mascara di Leningrad per i cissus

Sta maggistica mascara soviètica era prodotta (è, da a strada, hè sempre pruduttata) in a forma di briquette cumpletu cun un sbagliu. Hè stu accesso cusmeticu è u nome popular - "spittle". A storia di a so apparizione hè curiosa è simplice: per falla per i pissure, l'impegnu deve esse in mogliu, è e donne di a moda sovietica solu spieghjanu in una boxa di mascara seca prima di scriviri nta u pinneddu. Siccomu u pittore (simili à una dentru di rasatura) ùn era micca assai còmicu per l'appruvazioni uniforme di a carcassa, è a rimasca di mare maceratu ùn hè micca sempre uniforme, i pinnure ci anu pegati è una fugliale di agulla hè affisu per a so separazione. Frankly speaking, this is not the safest way to apply carcases. Eppuru chì i cose sò assai simplici, è quelli chì anu utilizatu sta tinta appena cumprate scarelli sputichi separati o purtate di l'autra carcassa per ùn risicà i so ochji.

Sicondu riviste, Lintravu ci hè un color richu è ancu un bonu voluminu , cusì e femicili l'utilizanu ancu oghje. L'inconveniente principalu di sta carcassa hè chì quandu hè chjappà l'ochju, pruvucava assai ardenti è irritazioni, per quessa era da esse sbulitatu in pocu sicondi, altru di pudè esse ghjustu tuttu u ghjornu cù u sguardu mancu.

Composizione di a carcassa di Leningrad

Se circate e trova a stessu mascara sovietica, da quì nantu à a casella pudete leghje a cumpusizioni. Ci ponulu di sapone, stearina, cera di a cera, ceresina, oliu di vaseline, sullivazione, perfume. Cumu avemu vistu, Mascara ùn cuntene alcunu ingredienti preghjudiziu specifichi. Pò esse dichjaratu, era un pruduttu naturali, senza l'attrufante parechji conservatori è parechji cumuzioni periculosi. U fattu chì u sapone hè statu prisenti in a cumpusizioni hè stata a causa di l'irritazione quandu a carcassu tocca l'ochju, ma ùn l'altri consecuenzii periculosi sò d'esse espertu da ellu.

Siccomu a marca era assai famosa è populari in tutti l'URSS, hè sempri in vendita è valuta à un centesimu. In ogni casu, si prisentanu à a cumuzzioni attuale di a carcassa cù u nomu "Leningradskaya", chì pò esse truvatu in questu un mercatu, ùn esiste micca i listessi cumpunenti chì parechji anni fà. In a casella avete lettu: cera bianca, stearate TEA, extracte acacia, acqua, methylparaben, perfume composition, CI 77499, CI 77019, CI 77007, CI 77289, CI 77891.

Hè per quessa chì pudete scopre i criterii nantu à a carcassa falata di Leningrad, ancu chì pare mancava, quale deve furmà una mascara barata, senza impermeabilizazioni è secca, chì hè abbastanza difficultu d'appiegà. Ma però, i fannii di a "carma classica" di Leningrad puderà annunzià a falsità in cunfrontazione cù a versione rapida in i 80 di u XX sèculu. Hè - è cuntradite cuntraddizzioni, da entusiasente à neutrale è negativu.