Bordeaux Boots

U culleghju di Bordeaux hè difficiuli di attribuisce à i clàssici, mentri hè culinatu cumminatu cù parechji culori. Verde, grisu, biancu, aranciu, amarantu - questu ùn hè micca tutti i culori di l'outerwear, chì harmonizanu perfettamenti cù stivali di donna di claret.

Suede Boots

Suede, cum'è Burdeos, sempre truvarà u so postu nantu à u stadiu di moda. A marca di Nekh Snezhana in u 2012 prisentatu i fiorini cù buttiglii biologicali di punta di Borgone. In contru à a moda nantu à u strettu bootleg, u designer ucrainu create a mudellu cù un vastu bootleg. L'esplendenza di stivali hè stata data da una linea duppia è u foglia di clarice di un petit talellu.

Senza nè menu impressesivali cusgini suede nantu à a wedge. U disignu di a piattaforma hè un rolu impurtante quì, si hè ancu coperto cù suede, cusì u stivali serà universale. Sfiniri in perfetta cù vestiti, faldidi è ghjiccioli. In casu chì a robba sulla pianta in tonalità scura o ligera, serà più difficiule per un calzari à scelta di i scarpi.

A popularità trà e donne di tutti l'età sò i scarpuni marroni scarpate suede nantu à u puntu altu. Hairpin, cum'è sapete, fa addisperà magre, è a figura hè più divina. Quessi sò e qualità chì a stampa invernu ùn manca.

Cuciuti Boots

U glossu di a pelle liscia capisce perfetta à a prufundità di u culore di Borgogna. Quessi stivali sò raramente imbuffulati cù elementi brillanti, cusì disinniori utilizatori:

Ma i disinfettori cambiani micca solu u modellu è u decoru di e stivali, ma ancu a pruduzione di a pelle. Cusì, per esempiu, a marca Moxito stende à i fashionisti cu stizzi di zuppa di colore di claret. In questu casu, a parti più nella di i scarpi avianu un pocu di textu à l'amicu, più di u piratu. Sta tecnica hè longu cunnisciuta da i diseggiani, ma in u casu di a pelle di u rèttili, pareva particularmente impressiunanti.

Parrannu di stivelli di u pelle, ùn ponu aiutà à nutà i mudelli di raffu di patent, chì hè diventatu in color claret. Hè questu colore chì ponu mantene l'equilibriu trà l'epataggiu è u stilu, l'uriginale è a resturazione.