Camomile in ginecologia

Parechji donne, in a primavera cum'è un malatìa generale, è trè disordini di l'area genitale, immediatamente recuanu à u medico anticu "un rimediu per quaranta pateghjani" - una farfantarella di camomile . Questa fioritura, in una banda - un mure anu untuosità è moltu di crescenu, in l'altru - a pianta più utilizata in medicina. Pruteghja u primu locu ind'è altri mediastichi per u so livellu diliziu è largu terapicuu nantu à u corpu femminili.

Questu hè dovutu à l'olii essenziali mediatevuli, vitamini, acidi organici, sustanzi simili di l'hormone nclusi in a camomila, chì custituiscenu un antinevule effettuate anti-inflamatoriu, antisetticu è restaurativu. In a ginekulugia, sta "dama" in legnu hè speciali vveria. Ladies riposanu à a so aiutu è cù cunfortulu leve, è cù disfunzione sessuale seriu.

Baths di chamomile

Cù inflamazioni di a vagina è genitali esterni, a chamomile hè indispensabile in a forma di spiagge di sedentary è douching , perchè a causa di effetti anestetichi lucali, l'effetti sulitamenti sò eliminati in forma d'irritazione è di secure, è e so qualità anti-edematous è antisepichi prontu restaurate a salute femminile.

Phyto-candies basati nantu à a chamomile

Candele cù l'extracte di camomiglia ùn sò micca menu novu in ginekulugia cù vaginitis, gingivitis, uretritis, cistite è menopagi. Anu anch'elli anu antisimodimi è antisépichi, stimulanu a regenerazione di tessuti in u trattamentu di l'erosione.

Tè Chamomile

L'effettu terapicuu di u tè di camomile freshly brewed ùn pò esse strimmatu. Ùn avete micca solu un'altra analgésica è esaminà a tensione di i musculi lustri di l'abdomen, ma ancu prughjettanu comodità è sustegnu à u corpu femminili tuttu.