Cù que portà una fascia chiatata?

Moda - a donna hè capricciosa. S'ellu oghje qualcosa hè in u piccu di a pupulazione, da dumani, tennulu, pudete leghjite assai anticu. Ma ci sò e cose chì ùn sò micca stati fora di moda per parechji dicennii. Unu di sti belli, è à u listessu tempu u preferitu di sta staghjone hè una fascia chicca.

In parechji paesi, a mini falda chiatta hè aduprata in i stituzzii d'educazione cum'è forma. Eppuri chì i tempi faciuli eranu associati solu cù l'imaghjini di a cumpagnia, da ghjornu oghje, sottu a influenza di i muderni di moda di i famosi disinfestori, stu timbru hè dispelled.

Ciò chì ponu usarete una fascia chiatata?

I diseggiani riceranu à tutti e donne chì sò in u so vestitariu, almenu una longa faldata chiatata, perchè in u gruppu vestitu, hè assai senza pretensione. I platti di moda di piacè fate bè cù parechje vistite, eccettu da volumes bumps cun flounces o draperies chì creanu una "imagina pesada". A fascia chenziata stessu hè assai spaziata, dunque averete bisognu à sceglie a stessa robba. Ideale per a materia di pappagalli, com'è a sita, gasa, satin o crepe. Ma ancu i tessuti più numerosa, cum'è e custumi è u pelle, sò dinò superbly cunghju cù una fascia chicca.

In questa stagione di tutte e forme di fasgi chiaru i più populari di i ghjuvanotti sò a maglietta fascia di culori brillanti chiacchiati. Invevendu induve si trovanu intesu, poni nantu à una pinnutu maxi, fate assai fimminenti è rresistibile.

U più grandi vantaghju di tutti i pappagalli di fughji hè chì si scuprite quasi tutte e difetti di a figura è sò adattati per tutti e donne, anchi si sò dimensione. I tarreni è e donne cù formule magnifichi fighjà assai eleganti è femini in a fascia chicha.

Piuma ùn hè micca solu superficialmente à i vistimenti di fora, ma ancu à i scarpi. Pudete aduprà una fasa cum'è un capelli d'altare tufu è sabbiates. Quì tuttu hè dipende nantu à i desideri, gustali è preferenze di una fashionista.