Cumu combine u wallpaper da un altru?

Quelli chì vanu à creà un internu unicu in a so casa spessu usanu varii tipi di wallpaper in decorazione di e pareti. Ogni tipu di cumminzioni di colori, formi, texturi, creanu un clima speciali è imparte dinamismu à l'internu.

Avanzamente, pochi cose chì si sapi cumu si cumprà wallpaper cù fiori, mudelli, strisci, sculture in parechji interiors. Ma oghje hà digià addivintatu un postu, è parechji disinfestini prupone di creà una nova untura solu chì ponu sà i fantasies impredecive. Demu avà avale infurmatu di i modi di sta dicurazione.

Cumu combine u wallpaper da un altru?

A dicurazioni di i muri in a casa principia cù una divizzioni visuale di u spaziu in zoni. Se ùn cunnosci micca cumu u wallpaper in a sala di stanza o stanza, andemu per esempiu à u disignu di l'area di scena. Serà sottumettata da dui tingdi brillanti nantu à u muru à ogni uccisu di u sufettu . Pudete focu annantu à una parete vicinu à un spaziu rotulu, un lettu o un televisor, pezzu sclusivu o paruali cù u wallpaper di u listessu coloru cum'è u culore principali di i muri, solu più saturatu

.

Cumu solu in u hall, pudete combine u wallpaper in u passagera, cuncintrau in un muru vacanti, micca allughjatu da prestu. Un petit corridor cù altos muraghjanu bè bè cù una cumminazione horizontale di diversi culori è patti. Pitture di i più saturati cù un pianu pocu adornate a parti più nella di u muru, è più luminosu cù un grande patru di a parti suprema di ellu, l'intruduce sparisce sottu u bordone o fracete. In u corridoru cù cefati bassa, hè megliu à cialighjerà parti veramente verticale di coppiu cuntrastanti cù mudelli, per esempiu, à i dui banchini è di qualsiasi altri mobili.

Parechje persone anu interessatu à cumu si cumprà wallpaper cù u wallpaper? In questu casu, hè necessariu chì a stampa hè cumminata cù u culore principalu è u stilu di l'internu. Cusì, hè megliu chì i sfumaturi di l'imaghjini nantu à u muru repite e quelli chì sò prisenti in a dicurazione di l'internu, è si stendanu contru à u fondu di i muri chjardi.