Glicerina per i pedi

A Glycerin hè spessu usata com'è un cumpunente di diversi rimedii di casa per i pedi, induve a pelle cuscini più spessu.

Bagnera di piedi cù glicerina

I bagni ùn sò micca tanti curazii, cum'è una strumentu preventiva chì aiuta à suduverà a pelle, impediscenu a furmazione di eculcées, o prumove a so sfrattu prima di a rinfrisazione meccanica:

  1. In acqua calidez, aghjunghjenu a glicerina (2-3 cucchi) è sultate i vostri pede per 15 minuti. Dopu tali bagnu, a cuttivazzioni di a pelle hè più faciule è di caccià cù a pómez .
  2. In u caldo di chamomile, aghjunghjite a glicerina (1-2 spiunchini) è à 5 zipuri di l'oli essenziale cedaru. A durata di u bagnu hè a listessa chì in u casu anticu. Un tali bagni hè stata utilizata per prevene l'accuminzamentu di corani.

Mascara per i pedi cù glicerina è l'acitu

Ingredients:

Preparazione

L'acitu è ​​a glicerina sò imbulighjate, dopu chì a cumpusizioni hè appiicata à i tacchi o à i pedi (in prisenza di corani). I pedi sò impannillati in celofani è mette in calze. Questa mascara hè bona per sughjetti e sfarenti stesi è sguassà capi fini di a pelle, ma per ottene l'effettu desideratu, deve esse applicatu durante almenu 3-4 ore, hè pussibile di notte. A mascara hè appiicata à i peri pre-steamed e peeled.

Mascara per i pedi cù glicerina è ammonia

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

I cumpunenti di a mascara sò mischuli è appiicati una strata fina nantu à e quatru queratinizzatu è danucatu di a pelle di notte. A maschera ùn hè micca solu sulcusma, ma dinò l'attività antiinflamàtichi, aiuta per accilderà a curativi di i microfesta. In ogni casu, in a presenza di crachjate prufessi, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà, postu chì hè stata fatta da u cuntenutu di l'alcool è l'ammonia.

Mascara per i pedi cù glicerina è erbe

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

E erbe sò mischiati, vittati cù l'acqua di ferli è infundate durante 15-20 minuti. U caldo prestitu hè filtatu, cunfunditatu cù glicerina è fretto in i peri prima di vultà in u lettu, dopu à quale ci vole mette in calze. A matina, hè cunsigliu per lavà i petti cun acqua cale.