Peeling with fish

Peeling cù u pesciu, o pisci fugliate, hè un prucessu unicu cù a participazione di u pesciu chjucu, chì si faci in salone di cosmetologia. "Autoria" di stu metu esoticu appartisce à u japunesi, u pezzu pezzu hè spargugliatu in Auropa, è più appena hè utilizzata in u nostru paese.

Pesci chì facenu scurciate

A furmazione hè fatta da u pesce di vivèle rufa (Garra Rufa), appartenent à a famiglia di carp, una classa di raghji. Eccu sò picculi picculi inutlii di u culore grisu cù una finita rossa nantu à a cuda, una larghezza di 2 à 10 cm, senza denti. In a natura, u clahar rufa nuteni l'alga è i residuali organi, chì sò dissolute cù l'aiutu di l'enzimi sicritti.

Mittitivi in ​​l'acqua calda di i fiumi di u Tigris è Eufrate, in quantu à e surgenti termali di u Canale di Kangal (Turchia). Oghji sti pezzi sò speciali raffinati per u usu nun solu in a cosmetologia, ma ancu per i scopi medichi. U prublema hè chì u pesce di u clair rufa, ancu chjamatu fish-doctors, ponu guariscenu parechji malati dermatulogichi, per esempiu, psoriasis, eczema, fungi .

A prucedura per a pesca di a pesca

Cù l'aiutu di u succorsu orale, a clairna rufa elimina u caperu mortu di e cilesti, cù u so travagliu una pelliccia naturali chì sbuchja. Hè per esse, queste pisci sò capaci di nutriscia in i celluli mortos, chì anu da esse dispuniti, senza sensu in leianu per a salute.

U pisci più cumuni di scaccià i pene, ma ancu anu esercitatu è sbuchjulatu e mani di pesce, faccia è corpu tutale.

Per fà u pesce di scorcià, u corpu o à parechje persone dopu a purificazione preliminaru da u polu è di a cosmètica sò colutati in tanke speciale chjete d'acqua cale (circa 37 ° C). A curata di a pelle chienicizzia anu sucia, è i pisci sò presitu per "travagliu". À l'iniziu di u prucedimentu, anu spiciale, senza sensibilizazioni senza l'indimenticabile. Ma doppu quarchi minutu, maladie sparisce, avete adupratu à questu sensu, a ghjente hè una rilazione, è a prucedura ùn faci solu piacè.

U pezzu rossu pò esse paragunatu cù una massa luminosa, chì nurite u prucessu di sangue di i capicuti di a superficia, chì aumenta l'elasticità di a pelle, è ci hè una rilassazione, chì aiuta à relieve fatica fisica è a tensione nervosa. Inoltre, hà avà statu scentificatu scientificamente chì l'enzyme alliberatu da i pezzi sò prupietti antisepichi, migliurà a regenerazioni di a peddi, prumove a cicatrizzione di ferita, restaurate u equilibriu naturali di a microflora.

A prucedura di pisci fogliu dura una mezora ora. Hè nutate chì l'acqua di u gruppu hè filtrata è tratata da un dispositiu speciale è cambia dopu ogni sessione.

L'effettu di u pesciu peeling

In più di e sensibuli inexpresibili di una spezia di "cumunicazione" cù i medichi di pesci, dopu chì a fatica hè eliminata è un sentu di facilità vene, i clienti di u prucessu esòticu avè aspittendu i risultati successivi:

Hè nutate chì l'effetti hè notevuli dopu à u primu prucessu, ma hè spessu cunsigliatu per cunducerà un cursu di 5 à 10 sessi depenendu à a cundizione di a pelle.

Contraindicazioni à scurzà u pesciu

Siccomu a pesca di scorcia hè un prucessu naturale, elimina u risicu di reazzioni allergii è irritazioni. Una eccezzioni pò esse sia a intoleranza ndividuale di l'enzyme liberata da u pesciu.

Hè u tempu di firmà cun u prucedimentu per e malatie infizii di a pelle prima sò guariti, è ancu in a presenza di feriti liberi.

Prucessamenti contraindicati assulutamente in a presenza di formazioni maligni, trombophlebitis, psoriatic erythroderma, lupus erythematosus.