I primi ghjorni dopu a partitu

Un ghjornu inghjustificatu deve esse preparatu per u fattu chì i primi ghjorni dopu a parturione seranu summamente pesche è sàzianu di una mansa di preoccupati. Quelli chì anu daveru naturali à u zitellu deve esse assai più faciule ch'è à e donne chì sò César. Questa sperimenta sensazioni in assai dulurosu, chì impediscenu di a cumpagnia di tutti i novi, ancu cumandanti, funziunati.

In più di prublemi cù rinforzà a salute, a prima settimana dopu à partitu hè spessu accumpagnata da un accentuamentu di u statu psicologicu è emutivu di e donne. IGNATIUS PECULICI, dolore, prublemi chì sò stati risultati - tuttu questu pò causà una depressione profunda, chì a nativa ùn deve micca permessa. Solu i so care è aiutà ponu turnà à a mamma à a so prima condicione è permettenu di dedicà à una nova vita.

Regoli basi di iegge

Sì una donna hè stata finita di mantene li lacrimi vaginali, hà da esse da evitari posti di senture durante qualche tempu. Hè ricurdatu ancu chì l'organi genitali esterni sò lavati bè è trattati cù antisetti. A lotu di tempu si deve esse dati à dorme è reste, perchè quandu un nùvuru hè dorme, ùn cunghjite micca nantu à una stufa o fà lavanderia. Mandate à a vostra famiglia è rilassate sè stessu. Questa depende di a quantità di latti pruduciutu è, in cunseguenza, a salute di u zitellu.

Nutrition in i primi ghjorni dopu a pene

Dopu à a nascita di un zitellu, ùn mancassi nant'à un attaccamentu cusì un gustu nutatu è savurosu, l'abbundanza sorpreneur. Prima, u to stomacu, à u trattu intestinali, ùn sò micca pronate per una carica. Hè riccu di frustrazione, ma più peggiu - stinata . Siconda, avete bisognu à piglià cura di u zitellu, chì issa dipèndanu sanu di a qualità è a quantità di u so latte. È hè bonu, se l'alimentu incorrettu in a primu simana dopu a traspremimentu torna un pezzu di cudi in u culo di a famiglia.

Ma a festa gastro alimentaria pò esse fine cù una terrible allergie, diathese o colic intestinali . Una nova mummia ùn hè micca degnu per fà cunnosce cù e règule di sminisce a dieta, chì vi diciaraghju cumu preparà apposta u corpu per l'assimilazzioni di l'alimenta. Puderete cun certezza: i platti grassi, sali, salati o affumicate si deveru esse scurdati di moltu tempu. Questa solu s'apica micca solu per l'infermiera, ma ancu di i survivanti di a cesareà.

Se u nàscita era micca semprici, a mamma ùn si pò disturbà da i prublemi cù u micinamentu, l'heuregghici, i secrezii da i viaghji genitali è altre prublemi. Avemu bisognu di capiscinu chì sò tutti temporaneamente, è u stadiu più bellu di a vostra vita hè più primurosa.