Labbia femminili

In a struttura di u sistema ripruduzzione di e donne hè customizare assignà l'organi genitali internu è internu. Internu includenu l'utru cun appendages, è à l'esternu - i labbra femine, u vestibulu, u clitoris. À u listessu tempu hè anatomicu decide di distinguì ancu tipi di labbra femine - grande è chjuca.

Qualessu tipu di struttura hè u labiu?

Grandi labbra femminili sò pleitini di a pelle chì anu una mansa sottucatulosa di u grassu è plexus venoso. U so rolu primu hè di limità u sex gap. Hè a dati di l'educazione chì impediscenu a penetrazione di l'infezzione in l'organi sessuale interni.

In a struttura di i lati umani, hè ancu comuni di sipara i glànduli Bartholin, chì sò lucalizati à u cunfini di 1 e 2 di i so terri. In fronte è dopu à i labbra sò uniti par via di spike (adhesione di u labbra anterie è sussegno). À ogni latu, cuddaru cù i picculi labbi, è a so superficia terrestra hè cuparta di i capelli.

Chjucchi di petra fascia hè un pezzu di pelliccia fini. Hè situatu direttamente sott'à u grande. L'arragguate di ognunu di i labbre sò split in u fronte, formantie 2pi, chì dopu fusendu nantu à u clitoris, formanu u foreskin. I peri di i lati di i labbra di picculi formanu un frenu di u clitoris.

U clitoris hè nunda più di un analoggio rudimentale di u penis maschile. Dunque, cù spiunà sessuale, l'educazione sarà elàstica, aumenta in tamantu, filling with blood.

Sottu à u vestibulu di a vassa hè un spaziu pocu, chì hè ristrettu da quì à u clitoris, da i lati - labiosi chjucchi, da sottu è di u ghjornu - da i so aderenzi. U fondu di u vestibulu hè u hymena, chì hè essenze una membrana di tissuti cunghjunta chì delimita l'urganii genitali esterni da l'internu.

Chì più chì i malati sò spessu affettati da i labia?

Avè trattatu cumu si lagri a manca, miramanu a malatie cumuni chì l'afectanu.

Vulvovaginitis - forsi la malatìa cumuni dâ genitali esterni. Ùn hè nunda, ma una inflamazioni di i picculi labiosi. In questu casu, e donne anu osservatu una crescita di grandezza, rouge è inchie in u labiu, chì diventanu dulurusu à u toccu. U mutivu di u sviluppu di sta maladugia hè prima, una violazione di e regule di l'intimi higiene.

À spessu solu in labia sò i furuncle chì rapprisentanu rashes, sviluppati com'è u risultatu di u sviluppu di una infezzjoni. Stu tipu di furmazione hè osservatu in a maiò parte di e malatie di venereali, cum'è a sifilita, a gonorrea. Cù un imbligramentu di i glànduli sebacies situati annantu à u labia, un cista pò esse realizatu.

In più di e malattie di listessa, i labia sò spessu implicati cù infezioni veneziali è fungiali. Cusì, per esempiu, cù candidiasi, per u rapidu crescenu di u fungus, a pruritazione di u labiu hè osservatu, chì prublema una grande disconforta di a donna.

Cusì, i labbra grande è chjuve chì appartenenu à i genitali genitali externi facenu, prima di tuttu, una funzione protettiva, evitendu a penetrazione di e infezzioni è i microorganismi patogeni. Hè a dati di l'educazione chì in a maiò parte di i casi tene un "colpu" nantu à elli, elaburà a manera patogeni di e malatie. Hè per quessa, hè assai impurtante per observe a so hygiene, gastru un lavu di genitali esterni ghjornu. Dopu tuttu, ogni maladie hè un pocu facilissimu per prevene micca di trattà dopu.