Cumu prutittura la donna?

Cumu fassi lavorà, a zitella hè stata avaristi da a so mamma, ma per qualchì motta scriveva di questi règuli, è ricurdate solu quandu avemu acquistatu una malatia di l'intimu spressione. Per quessa, ogni ragazza (donna) deve sapè per lavavvi bè e megliu hè di fà.

Cumu lavà la picciuttedda (donna)?

Eccu alcuni consiglii cù quale pudete tene l'intimi higiene:

  1. E megliu per lavavvi cu una donna? L'opzione ideali serà un gel di specialità per l'higiene intima cun un nivulu neutru di acidità (pH). Tali gelli ùn invichjàvanu a vagina, priservanu l'ambienti aceddi, chì pruteghja l'urganizazione di ripruduzzione da a ripruduzzione di bacteriu. I gelli per l'higiene intima moisturize a mucosa da a vina. Ùn lavate micca cù savonu, disturbà l'ambienti naturali di a vaġina è crea una alkalina, è ripruduce assai i bacteria. Lavute cù sapellu, andarete u risicu di l'infizzione è avete una malatìa di i genitori.
  2. Hè necessariu di lavare solu cù mani neve è solu cù acqua calde. In i so mani per un ghjornu, assai ghjistmi stallati, perchè prima di lavare li mani, bisognu di lavavvi mani. L'acqua fredda per lavà ùn hè micca adattatu, hè un risichtu risicu di inflammazioni seria. È, quessa, avemu bisognu di trattamentu longu è dispiratu. U movement si deve esse fattu da u pubic à l'annu, in nisun casu u cuntrariu - altri ùn rispeviate rispose di l'infuzzione da l'anu.
  3. Ùn pudete micca diretta un jet d'acqua direttamente in a vagina. Questu hà lavà a cura di u corpu è permettenu i patogeni di infezioni per entra in l'internu. Certi ghjuvani sperimentati chì dicenu chì sta regula hè stupidu, perchè lavate a vina durante u douching. U primu, tali prucessu hè un caratteru curativu, per questu, si faci esse fattu quandu u prublema hè digià messu in evidenza. Siconda, douching hè fatta da formulazione medica. U terzu, sta prucedura hè distinata da u duttore, ancu s'ellu avà parechji di u so avè principiatu à ricusà, è ricunniscìanu i danni di lavà a vina. Cusì ùn lave micca a vina cun acqua currente, pudete fà fà male.
  4. In ogni casu ùn pudete lavate i vostri genitäli cù sponges o pagliotti, i to mani facenu cumpressione cù a so funzione. E cù un pappu pùa risicate dannighjenu a mucosa, chì permettenu à i patogeni di entre in u vostru corpu. Sè dighjà utilizatu un loofah per trattà l'area di u biulogicu entre epilations, fate cun cura cù micca per fà per i minurità di i genitori.
  5. I towili per l'organi intimi sò deve esse separati, necessariamente puliti è sfacciati. A toalla dura pò scratch a mucosa, chì, com'è quì sopratuttu, hè periculosa per a salute. Limpone l'omi intimi sò deve sante cù e so strisce. Limpiate e tovaglioli deve esse mantinutu bellu cura prestu - si deve esse lavatu quantu sempre possibbili (fugliate bè ideale) è struciati cù un ferru caldo per riduce u risicu di sguardi di i bacteria da i genitori.
  6. Quantu averaghju bisognu à lavà? I ginéologi sò cunsigliati per fà questu almenu una volta di ghjornu, è megliu duie volte - in a sera è in a mattina.
  7. Pocu persone cunfruntenu à a quistione di se esse necessariu di lavà micca davanti à u sessu, nessuna donna poverà sta fossa di sta prucedura. Ma ùn tutti ùn sapìanu se lavate dopu u sessu. I so specialisti rifiranu sta dumanda in unequivocale: ùn importa ciò chì a donna voli dorme, per lavà dopu u sessu serà correttu, è deve fà sempre fà questu.

Quantu hà colpu di lavà in preghiera?

I pregnant donna sò ricumpandati ancu di veda più à seguità a salute è a purità di i genitali. Idealmentu, hè cunsigliu per lavà fora di ogni urinazione o di difecazione, ma sarà difficiule per i femetti in opera per fà questu. Cusì, hè cunsigliu per lavà in manu e mani di l'usu è l'usu di prugrammi di desinfettatu, è lavuleghja in tutte a matina è a sera. Tutti l'altri regule per aduprà stu prughjettu di iegge hè uguali cum'è per una donna chì ùn hè micca esce da una addizione. Hè vera, e donne chì ghjucanu cù difficultà in u prucessu stessu, perchè bisognu à sceglie un positu pusessu. Cù un pericu periodu di u tempu, pudete lavà cum'è solitu, ma quandu u zancu hè digià grande, hè megliu di lavà in sèttre cum'è nantu à a riva di un bagnu bancariu o di ghjoccia.