Lavu cù arcilla

Stress, inaccurità in a formulazione di dieta è e cundizioni ecunumica adversa anu un effettu negativu annantu à a cundizione di a pelle di a faccia. Certi cose chì u lavu di ghjornu cun u bachu pò aiutà i pani purifichi è di qualità alta, migliurà u culore di l'epidermisa, nurmalizà u travagliu di i glànduli sebacies, particularmente in l'estiu.

Arcuni per a pelle seca di faccia

Comu si cunnosce, u compostu naturali in quistione hè un sorbente potente. In ocasu, stu vuvu sarà una disadvantage, perchè u bagnu assorbiu micca solu e tossini è a contaminazione, ma ancu l'umidità.

Per a pelle seca, hè cunsigliu per l'usi argilla risultati solu. Contene aluminii-silicium composti, ferru, hematite, cobre, magnesiu è potasio. A causa di sta cumpusizioni, u bistangiu praticamente micca secunda a pelle, prumove a so toning, rejuvenation e purificazione.

Hè impurtante d'appricà appiccicà u pruduttu per lavà - una piccula cantata di u diluiu di diluiu in u lattice o puru acqua à u statutu di u crema agritu liquid.

Argilla per pelliccia oleosa

Per fà nurmalizà a secrezione di secreziu per i glubuli sebacies, i cosmetologi parvenite à u celu bleu è nìvuru (gris-nìmulu). Tutti i tippi di pruduttu perfettamente limite è limite i pori, reduzanu u cuntenutu di grassu di a pelle, lascià l'epidermisa è effettuamente a inflamazioni, impediscendu l'apparizione di pimule è acne.

Mètode di applicazione:

  1. Half a cullizzioni di piumi d'argillau cù l'acqua in una quantità di 50 ml.
  2. Applica a massa à a pelle è u piazzamentu cù a tota cù u dete, ùn fogliate micca o si ne stage.
  3. Lavute a fasgianu cù una quantità abundante di acqua currente.
  4. Sempre lubricate a to face cun una crema o tannicità olienti.

Clay per a pelle combinazione

In a presenza di a peddi nurmale cù e prublema, u foglie è u verde sò boni. Sti cumposti sò riccu di azufu, oxidu di ferru, sodium. I misurà da u buchju normalizar l'attività di i glànduli sebacies senza assecchjerà a capa superiura di l'epidermisa.

Ci hè da nutà chì ogni ghjornu per lavà cù l'argilla verde è u amaru ùn hè micca necessariu, pò provoca rouge è irritazione. Hè abbastanza per fà 1 prucedimentu in 3-4 ghjorni, preferibile in a matina. U pruduttu hè cunsigliu per esse mischieru cù acqua minerale di u carbonate per chì una massa di cumpiacenza di uoghju hè acquistata. Dopu un massaggio di 5 minuti, l'argilla ci vole à stati offriti, è a pelle face cun una crema lenta.

L'sola contraindicazione per l'usu di questi significa hè rosacea o rosazia.

Argilla bianca per u pelle di prublema

Sì a prutezzione spessu pareva rashes, acne, comedoni è influlazioni purulenti, i cosmetologi cunsiglienu l'usu di argilla bianca. Havi a pruprietà intensive di sorption, cusì ponu esse puliti e purtà à i pori, mentre chì funziona cum'è antisepticu è antibioticu, suduce l'alleanza è a cutícula.

Lavu cù l'argilla bianca ùn deve esse micca fatti di ogni ghjornu. Per ghjunghje risultati desiderate, hè chjaru fà i prucessi 1 ora in 2-3 ghjorni, in a matina è à a sera, o solu dopu à despertarà. Pudete aduprà a ricetta standard, diluting arcilla cù acqua o latte, ma ci hè ancu una fatica più efficace.

A cumpusizioni per lavà:

  1. Mix 1 cucharadita di soda di coccia è à l'acidu boricu.
  2. Aggiuncia 100 g di arcilla bianca finamente finita à una bona pulizia.
  3. Tutti misciuti è trasfirrati in un cacciadore di vetru seccu cù una tapa.
  4. U polu obtucatu hè utilizzatu com a basa per lavà, diluting u so fogliu cogliu cù l'acqua.
  5. Per rinfurzà l'effettu, pudete aghjunte 1 drop of tea essential oil 1 ora per 10 ghjorni durante u prucedimentu.