Modedaysi Mode Trendy 2014

In u vestitariu di qualsiasi fashionista ùn deve esse micca solu un petit vestitu nìuru, ma ancu una larga, chì pò esse sicurezza chjamata un elementu particulari di u vestitori di a donna . A principale principale di i vestiti longu di moda di 2014 ùn hè micca cusì in u so praticità cum'è in l'efficienza. In a nova tempesta, maxi vestiti di u cuteddu restituitu sò datu cù l'usu di tessili di luxurii.

Modesti vistimenti longu in u pavimentu

Induditoriamente, i vestiti longi è bellini più stilusi sò vestiti à ghjornu. A so peculiarità sò steppi piccante, chì sò sviluppati da i diseggiani nantu à u principiu: più largu u dintu, u più francu u corpu. E se prima couturiers mundiale ignoravanu sta regula, a moda di u 2014 dicta i so fundamenti, in quali vistimenti moddi di vigile sò longu cutelli piquant in V. Ùn importa micca ch'elli sò largu o anguli, perchè hè a preferenza di ogni donna ind'è individualmente. Certi disinfettori di moda custituiscenu una cutra in forma di V in u spinu, chì, sicuru, darà u vestitu un certu chic, è u so patronu - un sensu di l'eleganza è a sexualità.

In a nova staghjone, vistimenti longu di moda in u pianoforte in u chjostru di culore biancu è biancu sò pertinenti. I tessili piacevuli sò flussu di sita è satin bianca. Disignatori, per creà mudelli majestuosi è nobili, utiliscia l'azardu è u guipuru com'è una decorazione. E vistiti di più effittiva cù un caprettu, chì in un momentu trasforma a so propriu in una principessa di u Medievu. Se prefete più stili riservati, pudete avè à fighjà attellu à vistiti cù fala imitata fussata. U fondu di u vestitu hè prisentatu in forma di un sarafanu biancu, chì pò esse tracciatu da i corti.

Per quarcunu, i vestiti longu più modesti sò mudelli cù stampi complexi, ma qualchissia preferiscenu mudelli monofonii, cum'è i classici di u genre. In quantu à a suluzione di u culore, in u 2014, i tonalità blu è viole sò pertinenti.