Pintura di facciata in legno

L'arbre retorna a moda è diventa più u più spaziu populari per a custruzione di casi è campagnoli. È ùn hè micca surprisante, perchè i ghjente si stannu di a petra è u concise in i cità, è in a natura volenu immerse in l'ambienti naturali.

U legnu hè un materiale cálibule, transpirable, assai bellu è, più impurtante, eccettu. Ma s'ellu ùn hè micca trattatu da u principiu, i muri cumincià à scurazione, fretu è spoilsi di l' umidità è a muscola. È cusì ch'ella ùn sia micca presente, a facciata di a casetta di e caserone devendelua u babbu di a pintura, vernice o oliu. U materiale più culuritu hè, per suprattuttu, pittura per facciata in legno. Hè pruteghje contru l'umidità, u moffa, esposizione à u sole, insetti.

I megliu stampa di legno

I principali tipi di pinturi per questu casu sò acrilicu, oliu è alkyd. Oliini pitturiti oghje si trova, salvo à i pruduttori domestici. Anu sò stati ottimizzati, perchè sò longu sò stati rimpiazzati da l'analogi sicuri e pocu prufessiunale. Inoltre, stu tipu di pinturi hè incùmodu è u fattu chì nimu altre hè nantu à u cima, è davanti à a nova pittura ùn deve di sguassà a basa, chì viaghjeranu a cumpreta difficultà a riparazione.

Più modi più alchicidi muderni sò sempri dumandati in u mercatu, chì hè principalmente da u prezzu di prezzu di u prezzu. In ogni casu, per via di una poca penetrazione à u lignu, u revestimentu di tali pittura hè menu durable. Hè ricunnumintatu aduprà per un trattazione ecciteghja i limite, i finestri è e porte di a casa - quelli chì anu necessitatu una maiima protezzione di l'umidità.

U più populari è megliu oghje hè una pintura di facciata acrilica per u legnu. Hè prutezziunatu eccettu, ùn hè micca listessu ecoru, ùn si troppa peri in u lignu, per quessa, ùn impedisce micca e parete da "respira". U stessu estensione secondu a resistenza à variate cundizioni climatichi - a chiuvità è a ghjàlle à u sole è cusì. Se a porta di acrilica di u pittura nantu à u legnu hè in acqua, hè bella, perchè hè tutte sicurezza. Hè facilitu per travaglià, s'assicheri rapidamente, doni colori brillanti, chì, per voi, puderanu sceglie unificà parechji sfumaturi.