Selena Gomez è l'attori di a so serie facìanu u stessu tattoo

Selena Gomez è l'attori chì starred in a TV series "13 motivi per quessa" Tommy Dorfman è Alisha Boe, fudirati cù i stessi tatuati in sustegnu à i persone chì stannu avutu cun diprissioni.

Cantant à produtori

In a vita di Selena Gomez, una banda bianca hè definitu. L'attrenda hè cuntenta micca solu in a so vita persunale, si ncontra cù u cantante canadianu Abel Tesfaye, hà tempu di fà a creatività, è prova a manu à qualcosa nova.

Selena Gomez

Ricerà, a luci vedi u so novu prughjettu, unni appareva cum'è produtore, una seria di "13 motivi per quessa", basatu nantu à u best-seller Jay Eshera, chì toccu nantu à u tema di suicidatu adolescente.

L'audienzia nantu à furia piglià una serie interessanti, spiegatu ciò chì ampara i giovani à l'abissu, è i critichi ponenu una tele-storia scunfinale di una picciutta suicida cun una bola d'alta qualità.

Parlendu di a so participazione in u prughjettu di Netflix, Selena confessionu chì, in a rehab, hà cunnisciutu i zitelli chì anu avutu i so prublemi è e tristi spirienzi cù ella, hè per quessa chì u prublema di i prublemi di a ghjente generazione hè vicinu à ella.

Selena Gomez ha alliberatu una seria di suicidiu "13 motivi per quessa"

Tattoos cun significatu

L'armata di film guidata da Selena hà decisu di marcà l'a fine di u travagliu nantu à a serie in una manera pocu cumu, unisci à l'Organizazione Projeto Valone è Seenu, quale tratta di prublemi di suicidio.

Selena Gomez, Tommy Dorfman è Alisha Boeh
Leghje ancu

À i canella di Gomez, Tommy Dorfman, Alisha Boeh parechje punti di tatuu è pocu idicu. Questa figura simbulizeghja a fini di una stadia in a vita è u principiu di l'altru. Artisti chjamanu e persone, senza circà à e prublemi incontranu, per ùn spiccà per elli, ma per abrir un novu capu.

Selena Gomez cù Tommy Dorfman è Alisha Boe facianu tatuaggi