Stampa di Moda - Primavera 2014

Questu elegante è à u listessu funnulu funibile cum'è una chjapata è disponibile in quasi tutta a robba di u donne. Se vulete amparà da u tempu lunaristico di u mumentu, da questu hè u mantellu chì aiutanu à questu. Comu sempre, i cuncepcioni di cunduceri cun piacè. L'incopudate stylish bè sò una deve stanu in a primavera di 2014.

Raincoats di donna: Primavera 2014

I so designatori prughjettenu questa stagione per attentà à i mudelli di i ghiacciati senza ligami. Quelli ghjocu di ghiaccio pò esse ghjustu nantu à i vostri spalle, in u clima frescu, o pudete vàgliala cù un cintura largu o largu. In regula, i capri di ghjuvancchieri di a primavera sò privati ​​micca solu di elementi di pruritazioni, ma ancu di altre elementi decorattivi. Una silueta poperna è chjara rinfrisca l'imaghjina ancu elegance.

L'uriginale s'assumiglia à un capatto cun un stampatu chì s'assumiglia à un patcu di a pelle di serpente. In modu, sta tendenza hè unu di i principali questi sta stagione. In quantu à u schema di culore, postu chì, in a stagione precedente, i diseggiani sò apostu di culori brillanti in robba. I sfumaturi predominanti di u russu, in coralli particulare, è dinò u mondu è u celu. In ogni casu, i mantelli di colori bianchi o perle sò ancu in alta stima. Dunque, se tenete un mantellu classicu biancu in u vestitore di u vestitivu da l'ultimu annu, fighjatu nantu à u listessu modu è listesse.

Senza dubbita, in a primavera di u 2014, e donne eleganti pò esse chjamati mantelli fatti di u pelle. Sò belli bastanti brutali è stretti, perch'elli anu da esse elettu da e ditaglii determinati. Inoltre, i diseggiani sò apostu nantu à mudelli fatti di u materiale brillanti. E mantelli stravaganti è sfarenti - una cosa indispensabile per i amatori di u glamour.

Un'altra novità, cumplementata da i chjavi di u castagnu in u 2014, sò cinturoni di culori cuntrastanti. Anu datu ancu à i mudelli un stile distintivu è individualità.

Comu pudete vede, u mantellu pò diventà solu un funziunale chì vi prutegevi di u clima, ma ancu un beneficuali à u vostru marche. Perchè ùn privà micca di attenzione.