Table-painting

Chì idee ùn sò micca implementati da ricchienti disinfettori di mubilità per esse studienti o pussibuli di picculi appartamenti un paru di metri quadru di spazi libaru. Hè per questu scopu chì i sordi pienghje , lighji, roll-out o litri , parechji elementi funzjonali di i transformatori sò stati inventati. Ma ci sò ancu versioni simplici di u mobili chì ponu esse acquistatu o fete cù i so propria manu - queste sò tavuli plegatori o sillas. Certi inventori si sò più avanzati, cumminendu in un sanu una tela d'arte è una tavulina di cucina.

Chì vede a tavola di transformatori?

In assemblea forme, issu pruduttu ùn hè micca diversu di un grande murale ritrattu, chì ponu esse situatu in cucina, in u corridore o in a sala di vita. Cum'è qualsiasi altri mobili plegò, a nostra tavola hè solu duie dui gammi, chì in questa pusizione sò presioni in contru u muru, tocca à u rolu di un marco decorativo. A parti più nella di a stampa hè fatta à a superficia per i lochi movili, è da a cima hè stata fugliata da un cincu asseccu.

Cume a cambià una figura in una table di cucina?

Se ne necessariu, liberate a peri e sullivanu tutta a via, risoluzione i posti rigularmente in una pusizioni horizontali. Allora piglià u cecchè superior è bassa a struttura. I peri si sò verticali, è u ritrattu o u paisaghjolu hè davanti à noi. Da quì sopra sò avè ottinutu un bulu forte, affidatu è bellu fattu di plastica, metale o di legnu, chì ùn hà micca paura di u liquidu calduosu cilestu o l'oghje. A trasfurmazioni di a tavola di u mumentu hè stata facilmente è facilmente. L'sola cundizione hè di calculà accurately l'altezza à quale l'invietenu sò attachete, perchè e cose firmamente nantu à u soffiu, è a tavola quì sottu in a pusazione dritta era in una pusizioni stretchamenti horizontale.

Ci hè dettu u sustegnu significativu di a tavola plegante di a stampa - l'abilità di cambià l'imaghjina in u quadru, elettu u tema chè adattatu per u vostru internu. Pudete utilizà una altra bona opcione, chì ùn hè micca male per un appartamentu, aghjunghje un quadru in u cuntrariu di una canna artistica o un mirroru di foto. A causa di u grandu di u prugramu, da turnà esse grandi grande, cusì una cosa saria assai utile in ogni sala di vita o corridor.