U rispettu per l'anziani

Averna una volta da a donna anziana a frasa chì u so ziteddu ùn risponde micca i genitori, a ghjovana mamma hè internamente orgogliosa chì cun ella una cosa cume ùn serebbe mai successu, perchè u so babbu hè cusì tettu, affettuosu è, in generale, hè u megliu. È veramente hè. Ma per avà. Mentre chì ghjè per u zitellu - u megliu amicu cù quale hà fattu cumprà u duluri è l'alegria di i zitelli. È cusì sarà in l'avvene, seppo risposta ùn hà micca sentu "a mo mamma hè occupatu!", "Fate" dopu "è" quale sensu? ". Inutili, u zitellu chì capisce chì ùn site micca particularmente interessatu in a so vita. Rispetallu, è u zitellu u rispundarà à listessa. E allura ùn avete micca penserà per chì i zitelli ùn rispundenu micca i so parenti è quale hè culpè per questu.

U rispettu hè u cumpunente di a vita

Per un zitellu sienti rispettu per a generazioni maiò, e règule di tali attitudina deve esse infidata littiralmenti da u nascita. Ricurdativi, u rispettu per l'anziani hè un trait chì hè furmatu micca in un ghjornu è micca in parolle. Ichiatti u copia di u mudellu di cumportamentu chì i genitori juru, perchè e vostre parolle nantu à u rispettu à l'etiquette crescente è l'etichetta chjave ùn seranu micca accettati se in a vita u zitellu vede u cuntattu. In l'esempiu di i persone più urigginali per ellu, vede perchè è per quale un rispunsèvule l'anziani, è anziane anu più pensatu.

Reguli semprici è impurtanti

Ùn avìrimi nantu à a manera di fà u zitellu u rispettu di i so parenti, postu chì hè obbligatu chì a coercione ponu sultantu solu di tematichi o rivuluzioni per parte di u zitellu. Ogni opzioni pà i genitori è u zitellu ùn hè micca bè. Ma à capì a manera di trasfurmà à un zitellu à rispittà i genitori, adulti è ellu stessu, hè assai più impurtante.

Prima, u caprettu sempre bisognu di sapiri chì ellu ùn serà mai umilatu da e persone. Hè sopratuttu chì tocca i punizzioni per ogni tortu cù straneri. Siconda, a relazione trà i genitori hè un indicatore di cumu si u zitellu si cumportanu cù l'adulti. Sì mamma è papà vi permettenu à chjappà a rilazione, l'insulte è l'umilazione in i zitelli, da questu quì hè una guida per l'azzioni.

Spessu passanu a ghjusta di lettura micca micca solu libri interessanti, ma instructive. In l'esempiu di l'eroi di i cunti di fata, i zitelli appieghjanu a vita, per quessa, l'scelta di a literatura pertinente deve avè avvicinatu seriu.

A cura è a cura di l'anziani hè manifestata in such piccoli belli cum'è una carta cù i vostri mani per i vacanze, una telefonetta o una carta. Dopu tuttu, i vostri averebbe ancu guariscenze a prima lettera scritta in l'indiscinente scrittura grandi di u nipunu di prima scusa?

Famiglia - Fortezza

Una famiglia chì i membri sò sempri cura di l'altri hè a cume principal chì avemu bisognu di fà. U zitellu da a cradle deve esse realizatu chì u tesori più preziosu chì hà i so parenti, fratelli è sisterdi, aviani.

In a furmazione di u rispettu per l'anziani, micca l'ultimu U rolu hè ghjucatu da a capacità di u zitellu à cumparisce, per cumprà tuttu, per simpatizzà. Cusì cunghjunghjini, cunterdevuli cun abrazzioni è piccelli chjucchi à a mo mamma, pruvucarà a testa di u mo dadu quandu quì viaghja fatta da u travagliu. A strada, l'enfasi di u rispettu à i figlioli anzeddi ùn hè micca necessariu - i fratelli più chjori è i morgerdi.

U metu più efficace per enseñà un ziteddu rispettu per l'anziani sò i vostri parenti. Ùn si sìanu timori duranti a so vinuta per esse figlioli. A participazione in a vita di i figlioli anziani, cura di elli hè l'esemplariu più brillanti è più impasibili di un zitellu. Inoltre, hè bellu semplice.

Ùn vi scurdà chì sensendu u sensu di rispettu di u zitellu per l'anziani, ùn micca solu micca blush in u microbusu quandu ùn ùn dà solu à l'avutru, ma provene una viezza sicura è cuntenta.