Cose di moda - primavera 2015

Unu di i criteri più impurtanti in u mondu di a bellezza hè l'idilliu di combinazioni di culore. Ùn importa micca cumu completamente l'imaghja di u vostru còmadore, ùn hà mai vede bè in casu di un culore cunflatu assicuratu. Pudete fà un wardrobe chì usa i culori basi, ma ùn scurdate micca di e novità di moda. Per quessa, ci vole à aghjunghje culori più brillanti è sfumalli per revitalizà l'indimuniatu, ghjucanu cù a lume è l'ombra per dà l'accentu desitxutu.

Harmonia di u culore 2015

A tecnica di selezziunate solu di culore hè un rolu impurtante in ogni modu di l'aspettu - da u pezzu per u calzari. U culori di pilu di moda per a primavera di u 2015 serà più vicinu à naturali. Ùn importa micca quella ombre era urigginariu: rubia, russa, marrone, nìvuru. A cosa principalu, a diffirenza di u vostru propiu ùn deve micca più di 1-2 toni. Eleganti è spressiva si aspetta a tècnica di tene "ombre" causa di u culore naturali à l'aristocratica è viaghja perfettu in un tonu luminoso. Hè troppu cunfurzata ancu di vèstinu, perchè ùn permette micca micca cusì spessu a tinta i vostri capelli.

Egliati di moda da u Pantone Color Institute

I culori di a primavera di u 2015 si piacenu cù a diversità. Un pezzu caramellu dilicatu, attraversata d'aranciu, rosa rosso, blu scuro è blu, verde è giallu, ma, sicuru, u pugilettu classicu, pò vedà nantu à e donne di a moda questa primavera. I dolci di culori pastellaghji piacenu l'imaghjinate di a femine è l'inocenza, brillanti - piace cù i so culori, è di classicu - enfasi à u gustu sutu è a sofistikazzjoni. Ùn serà micca mistaded, cù un vestitivu nìvuru, è à un capizzariu o bolero di un color di moda. Questu purtari a l'imaghjini una certa novità è charm. E ancu, anche a richa paleta, in a primavera 2015, u culore principali di a stagione era u vinu è di "Marsala". I famosi disinfettori di ei marchi chì Louis Vuitton, Burberry Prorsum, Dries Van Noten riiscenu à dimustrà i so cullezzione cù i tons di più in moda.

In più di u culore principalu, a cumissioni di l'Istitutu Rantone hà definitu l'ùmmira di moda per a primavera di u 2015. Sò Aquamarine, Scuba blue, Lucite verde, blu classic - tonalità di blu è blu; Toasteo almendra, strawberry ice - combinazione palla di lilli, viole è rosa; Tangerine, Gustard - una cumminazione di peach è beige arghjentu; Glacier gris - gris claro. A versatilità di parechji tunnalli li permette l'usà in vestiti di e donne è di l'omi.