Cumu restaurà l'immunità?

Immunità hè a capacità di u corpu per resistà l'effetti di i microbicchi è corpi straneri. Eppuru, spessu u u corpu umanu si debili, ciò chì ponu a quistione di cumu restituverà l'immunità è rinvià a capacità prelata di u travagliu, perdutu in cunnessione cù e malatie.

Cumu restaurà l'immunità dopu l'antibiotici?

Hè cunnusciutu chì, in u risultatu di a terapia d'antibiotici prolongata, l'immunità pò dà diminuzione di 75%. A microflora chì stà in u nostru corpu furnisce funzioni protettiva. A ingesta di l'antibiotici reduce a quantità di bacteriasi benifichi. Da tantu spessu dopu à un trattamentu di dui settimane, hè necessariu di retorna a capacità normale di u corpu di u corpu durante mesi. U ritornu u cuntenutu nurmale di e bacterieti benifichi chì cuntribuiscenu à a ristaurazione di u sistema immune, e seguenti raccandomini aiutanu:

  1. Per trattà cù una dysbrateriosi, hè pussibule, usendu un ghjornu nantu à una vetru di kefir è à altri prudutti d'agrume.
  2. Per fà nurmalizà u prucessu digestivu, hè cunsigliu per rimpiazzà a parte di l'alimentu di u pane cun un salvatore, reintegendu l'abituale.
  3. A riunione di l'immunità hè ancu pussibule cù l'aiutu di l'immunostimulante di droga, chì ponu nome un mèdic.
  4. Hè impurtante ancu di cumprà u menu cù vitamini, soprattuttu à l'ascorbic acid è vitamali B. Per fà questu, avete bisognu di cunsuma di mari, cani di rosula, verdura è frutti.

Cumu restaurà l'immunità dopu a quimioterapia?

U corpu è e so funzjonijiet protettivi soffrenu com'è u risultatu di quimioterapia. Pudete torna à a norma cù l'alimenta sana. Hè bisognu di includiri frutti è ligumi freschi, in particulari granaghju è manzili, succhi di frutti è verdura rosso.

Per rinforà i sangue di i sangue, devendenu manciari rinu riccu, chjamatu salmon, trippu, ghiru, leghje.

Un'altra manera di restaurà l'immunità rapidamente, implica l'usura di decocuments:

In u trattamentu, hè impurtante per escludiri di a riti alimentari è l'alcool.

Cumu restaurà l'immunità cun i rimedii tradiziunali?

Pudete migliurà a cundizione percorsu per ricetti effettuali.

Per l'eliminazione di una dysbacteriosis edita in un stomacu vanu stu agente:

  1. Camomile, tagliato, aneto, cipolle picatu (ogni ingredientu per ogni culluna) è dui craci d'alli sò speduti cù acqua di ferita.
  2. Dopu insisti, mettite a formula cù kefir (un medio litru).
  3. Dopu vinti minuti, biite un vetru.

Hè bisognu à utilizà sta mezua prima di lettu: l'agliu (3 craimi) hè strufinata cù una piccula basa di ginger, una cullette di cinnamone è un vetru di melellu.