Cumu usu di gaskets?

Sì l'invenzioni per u gradu di a so impurtanza per l'umanità pò esse stimatu, allura e tetani femini puderanu ottene più di quattru plus. È ùn hè micca maravigghatu, postu chì solu cù l'avventu di sti prudutti d'urganisazione, i rapprisentanti di u tributu già hà sappiutu sanu sanu sanu ancu in questi ghjorni micca simuli per elli.

Chiddu era chjamatu invece di gaskets: a lana di cuttighia imbruttata in una strata di gasche, napkin di tissenza - ùn era micca una prutezione affidativa di u fughje, è per quessa, e donne duranti i misi hà a adherite assai restrizioni: ùn viaghjanu micca in biancu o robba stretta, ùn viaghjanu micca in educazione fìsica , escludisci a ghjagna activa. E quantu era u costu di purtassi in ogni locu un suminatu di primu aiutu di gaze è di lana di cuttuni "per quessa casu"? A pussibilità di usà gaskets salvà e donne di parechji prublemi è i pirmiani di fà "ghjorni crìtichi" micca cusì crìtichi.

Chì ghjè una gascheta?

U forru hè una struttura absorbente di u tecido coperto cù un materiale speciale in cima è u fondu chì impedisce u flussu di u flussi menstruali. Avanzate, u caperu absorbente hè stata fatta da polpa fluff, ma avà hè statu sustituutu da un materiale più fino. A cima di l'impastanza hè cuparta cun un attrazzu perusu, chì, passendu u liquidu internu, impedisce à a so outward. In u fondu di a gasta, ci hè una strata di cola, cù a quale hè attaccatu à e calzeria.

Cumu usu di gaskets?

In fatti, a quistione "Cumu aduprà pads di donna?" Ùn ne venenu micca cunfusioni ancu per i più chjorni più giovani chì prima scontru a necessità di utilizà stu pruduttu di iegge. In ogni casu, solu per u casu, vi ricurderebbe voi chì: I gaskets sò vinduti è senza elli. A primi l'opzione hè più preferita, postu chì pruteghja i spiculi di a lavandula da l'apparizione di tacchi, in più, l'ale di più à aghjunghje a gasta à i panties è i reduzzione di a probabilità di u so sposu durante u caminu. Sì vo avete secreziu abundante, hè megliu di sceglie i ghjuntani cù l'ale, perchè anu più assorbenti. L'absorbenza di a ghjunta hè determinata da u nùmeru di picculi. Dui piazzii - per scurienti excrezioni, sò adattati per i primi ghjorni di a menstruazione, trè à quattru pochi - per ligne, da quattru o cinque pusiche - per esprissioni fermi. Perchè, per esse capace per eseguisce u gasta uperazione racioni, hè necessariu di prima determinà l'abbundanza di secrezii. Cumu fà questu? Sè avete avete bisognu di cambià a gasta quì una volta di una ora o più - avete bisognu à piglià una varianti cù assai "catene". Per a ghjurnata di notte di u ghjornu stessu duverà utilizà gaskette specchiali di "notte", chì, a rigale di i solitori, sò più longu è più largu. Se ùn ci sò micca stati in a tenda, pudete semplice di sceglie l'opzione cù assai sacchi.

Chì ci fate sbagliate o cumu utilizà gasche?

Chì pozzu aduprà in casu di a gasta?

Addoppene ancu chì "questi ghjorni" principianu in una imprevisione, è ùn ci n'hè micca cundizione d'higiene necessale. Cosa da fà in stu casu? Molti zicchini dumandonu ch'ellu hè pussibule di utilizà gaskets di ghjornu, se ordinariu ùn anu assuillatu. A risposta hè - hè pussibule, ma sò adattati solu per i primi e l'ultimi ghjorni, quandu l'attribuazione ùn hè micca abbundante. Per u restu di u tempu, l'usu gasche o un drago brando.