Iluminación argentale

L'aranciu in l'internu di a sala tocca à un rolu assai significativu, ùn hè micca solu un funziunale, ma ancu un elementu decoru. Scelta hè basatu annantu à parechje criteris, fate curaghju nantu à dimensione, culore, stile, è a bellezza è a forma di culori.

Lampi in chjassi per canillari pò difesu micca solu in i dati esterni, ma ancu sò fatti da parechji materiali chì affettanu direttament a praticità è a vita operativa di a lumineria. Inoltre, a cumplessità o facilità di cura per elli, a sicurità, a pussibilità di a perdita di forma è di culore dipende da u materiale scelte.

Chandeliers cù parechji sfumezi in l'internu di i quartieri viventi

In un grande salottu o comedor, sopratuttu cù l'altura di u soffiu, l'arandacu duverà grande, per a fabbricazione di questi lampunati di cristalli cù assai elementi decorattivi è ornamenti sò usati. Serà aiutu à uttenà u vostru spazi libbiratu è ottimisamente adattatu à u disignu d'interni classicu, menu armoniu cumminatu cù elementi di decoru mudernu.

Se l'abitazione hè furnituata cun un mobuli massimi, quandu a forma ideale di u candulariu serà rotaghju o ovale.

Sì l'internu hè fattu in l'stile di " Pruvenza ", u megliu sceltu seranu culpiti di cande d'armaru in stili venecianu, decurati cù cristalli, colti decorattivi. Chandeliers sò perfetti in l'arti "art deco".

I pianu di u videmenu sò una di i più populari, ponu esse a forma di u classicu è astratta, cercati grandi è pompianti in mudelli grandi di chandeliers, o exquisitely è sutilemente - in luminaria di lumera.

Se l'internu si selezziunatu l'uruguaie urbana, allura u lampu di u limitu in u candu per u lighjuteri, in particulare beni cumminati cù u mobili rectanguli o quadrati, armarii moderni, vene in caccia. Se tali chafords decrecenu cù parechji ornamenti, puderete aduprà in un locu decoratu in un stile classico.

L'argilla chjaru era a principal fonte d'illuminazione, perchè u numeru di bombe, a so forma è u materiale per a fabricazioni sò deve cunsiderate currettamente. Per a ilezione di lumière suave, hè megliu utilizà lamprezzle di candele chandelier, chì anu un arrangiatu superiore (per quessa, u captu hè reutilatu), dinò aiuta à dispersà uniformi u liviu luminu.

Plafonds, in quale a parte aperta hè diretta direttamente, cuntribuiscini à menu diffusione di lumera, à u cuntrariu, sottuvà risultati di certe locali in a stanza.

A forma è l'apparenza di i chafordi hè assai impurtanti à ellu un candelezzu, anu da pudè cambiantà radicali u disignu di u mezzu di illuminazione è di a sala tutta, appena armunesi in u so stile, o vice versa, per spoofie l'impressione tuttu di u so riposu. Ci hè parechje normi chì deve esse in seguitu à selezziunate un attellu illuminatu.

Regoli basi per esse un candele

Se i mura in a stanza tene un culore scuru, hè megliu sceglie biancu, beige o qualsiasi altru luce di tutte l'aranciu, chì accuminzanu l'internu è si currisponde à u schema di colore generale.

In una stanza chjuca, cum'è un vivero o in a cucina, un globu per un candele in cottura di colore o di culore hè ideale. U ballu d'aranciu hè stiloso è mudernu, soprattuttu se u plafond hè fattu cù un spray o hà una superficie originale. Chandeliers sò spessu usati in interiors, decorati in un stil minimalista.

Lampi di canchjera sò megliu scelte in petite formi, figurativa, belli cù decore, fatti di cristallu di colore o colore.