Installazione di Doorphone

Per migliurà a salvezza di i residenti è a cunvenzione di utilizà a porta di a porta, in casi è l'abitazioni privati, hè stallatu un soiu. Questu sempru simplici, ma à u stessu tempu, u dispositu desideratu permette di vallà parechje prublemi à una volta. Scupremu chì aspettu pusitivu chì hà.

Regoli per installà un doorphone

Se vi puderà installà un intercomu in u vostru appartamentu, ùn pudete fà senza l'accunsentu di l'altri inquilani, perchè u chjave di chjamà è u chjattu di chjappu sò situati nantu à a porta cumuna cumuna. A maiò parte di a stallazione in altri edificiu sò imbarcati in cuntrattura di imprese chì anu tutti i permessi pertinenti per un travagliu simili, ancu l'autorità ligali.

A stallazione di u purtonu hè secremente permessa, se più di u 50% di i quelli chì accunsenu accunsentenu à questu. Hè deve esse u casu chì i più di i suscitanti saranu cunnessi, u prezzu cada cunsumu specificu ghjunghje sta cena. Ma a liggi ci dici chì hè impussibile di obligà à qualchissia chì ùn vole micca installà un telefunu per a porta, perchè quissa limita a libertà d'accede di servizii privati ​​(ambulanza, polizia, servizio) à a sala cumuni (entrata). Questu significa chì tutti i sughjetti sò esse risolte amichevulmente, altri per una persona chì pruteghja i so diritti in tribunale, ognunu a soffre.

Installazione di interphone in l'appartamentu

S'è tutti l'aspettu juridici sò stati risolti cun veci, hè urdinatu per amparà cumu si passau a stallazione di stallazione. Allora, u sistema avarà da esse u stallazione di un incruciatu ghjattu da u centru à a porta di l'entrata. In regula, i porti sò stati rimpiazzati - sò sustituiti da i più stridenti, spessu cuscini. Dopu à l'attellu di chjamà (una casella cù buttone) hè stallatu nantu à a porta, accumincià a circundà i filati à ogni appartamentu à individu.

Dopu u principiu più impurtante principia - se i teniani anu u mezzu, pudete micca installà micca un telèfonu regulariu, ma un videophone cun un colore o schjetta bianca è bianca. In questu casu, sarà pussibule cuncessione di i visitori indettati, o di scriviri i zitelli da l'ingrossu ingaghja, chì ùn pò micca molti micca cù u casu per una gràzia.

S'ellu hè decisu d'installà un telefunu regulale - hè da una cosa di pocu minuti è quattru tappe. U pruprietariu di u appartamentu indicanu induve si saria convenientatu per ellu un piazzu per un tubu extrave, u maestru facia un pirtusone in u muru per u filatu cun un perforatori è tuttu ciò chì puderete piglià u travagliu, ma solu quandu tutti l'abbonati sò cunghjuntati è i teste chjamati sò fatti. Dopu questu, i chjavi in ​​u chjassi sò emissioni per ogni appartamentu cunghjuntatu, è u pagamentu finali hè fatta.

Installazione di l'interphone à a porta

Hè assai facilmente hè a situazione cù a stallazione di u dispusitivu in una pruprietà privata. Ùn avete bisognu di negocià cù i vicini, perchè a porta hè pròpia. Ma a stallazione di u dispusitivu ùn hà e so propri caratteristiche. A cosa più basica chì deve esse preparatu hè chì vi costanu assai, cum'è chì i traduttori privati ​​a maiò volenu un videophone chì custa assai volte più di un tubu simplice.

Inoltre, si u wicket unni a chjamata hè attaccata è situata distanti da a porta di l'entrata, hè cunsigliatu d'installà un embiu specialu, u chjamatu chjelu electricu, chì pò esse apertu pulsendu un buttone nantu à l'interphone, è ùn manuvà manualmente da a strada. Hè assai impurtante hè l'altura di a stallazione di l'interphone, o megliu u blocu di chjama à a porta, chì hà una camera di video integrata. Dopu tuttu, per vede u bisognu di grieving claramente, hè necessariu di calculà din distanza. Hè ricumandemu per piazzà almenu 160 cm da u pianu. Cusì a camera serà di circa 168 cm - l'altitudina persona media. Inoltre, u pezzu ùn hè micca stato in un angulu right, ma inclinate prestu per una vista megliu.

Appena dopu avete passatu nantu à l'interphone, pudete prutegrate à l'invituenti, simplificà l'accessu à l'abitudine chì avete bisognu, è dunque sia pruteggiatu è amatu di parechji sieciti chì occasione chjamanu à voi à a porta.