Kanye West mandatu à Mark Zuckerberg

A salute mentale di u cantellu Kim Kardashian suscita seriu preoccupati. Ricertamenti, u rapper mai avutu oghje Taylor Swift, cantannu nantu à a so canzona offensiva, è dopu chì dichjara chì ella stessu avia dumandatu nantu à questu. Avà chì si lamintò di i so debuli enormi è li dumandò u fundatori di Facebook per aiutà finanzjaramente.

Revelazioni di u musicista

Aeri, in u Valentine's Day, i abbitanti di Kanye in Twitter stanu aspittendu da ellu cunfessioni d'amori originali diretti à a so moglia, ma invece Kanye hà scrittu ch'ellu avia 53 milione di dete e dumande à i seguitori a pricà per ellu.

Scream of soul ferita

Allora l'evuluzzioni sò sviluppati cumu seguitu. U rapper truvò una suluzione à i so prublemi, dicendu chì Mark Zuckerberg, puderia investisce un milionu dolaru in i so prughjetti, realizendu chì ellu hè u più grande artista di tutti i tempi.

U musicista dumandò à i so seguitori à distribuzione i missaghji nantu à Internet per appruntà a situazione di a so marca "pet".

L'argumintazzioni, West chjamava "Disney de sta generazione", facendu u munnu megliu. A seguita seguitu una seria di tweets simili ...

Leghje ancu

Pranzu o pirate

I missaghji nantu à a pagina di Kanye anu suscitatu suspetti about i pirate di a so pagina, ma dopu un tempu, a correspondenza unica di Kanye cuntinuau in Facebook. Hà cunfunditu a data di anniversà di Zuckerberg (crede chì ellu era natu u 14 di frivaru, anche in fattu chì era successu u 14 di marzu) è li dumandò ancu a so occupazione per chjamà.

Forsi ùn hè micca di i pirati chì scrivevanu di una stella conta. U rapero puderia bè da piglià un pocu extra o arrange un truculu scandalizante annantu à l'umore.