Mobili - tavule di computer

Truvate un locu per l'ughjettu di u travagliu in a stanza induve hè abitudine di saludarà a clientella, a so cumpagnia hè micca semprici. In ogni modu, l'approccamu mudernu à l'uttellu di a salone vi permette di risolve u prublema cù una tavola di computer in parechje manere.

Mobili-transformatore è a tavola di computer

Tradizionalmente, u situ di travagliu si prova à equipà per avè pussibule u prughjettu di u ghjornu. In casu d'urganisazione di l'informatica per i scoli, l'altru mobili di i zitelli hè pruvatu di circà sta modu. Ma ancu per situazione assai difficili, quandu l'area vicinu à a finestra hè occupata, esce da esse una bona suluzione in forma di qualità d'illuminazione artificiale.

In u mobili mudernu, e tàvule di l'informatica pò esse stati cunfidalli è senza cullizzioni di l'abitudini a gastu di i metudi siguenti:

Ùn abbandunate u funziunatu funziunali, quandu i lighatori di computer di diventà un durmitore. Hè nantu à i transformatori di u lettu . E finarmenti, in un internu mudernu, u postu di u travagliu in l'area di a finestra, induve l'attraversu di a finestra si move à a tavula ferma assai naturali. Chjamatu l'opcions chì scelta, ùn si micca scurdatu di e leggi fundamentali di l'ergonomia, hè dispunibule postu l'area di travagliu da l'armaghji è i casi, ghjornu è spessu usati in a vita di l'annu.