Opere di lumières

Quandu designu una stanza, l'opulente di iluminazione hè un rolu impurtante. Cu idda, a sala acquistò u so "caratteru" - cù a luminosu luminosu di a stanza diventa più chjucu è lumetta, è a dim luna spargugliata, à u cuntrariu, chjamà a solitude è a tranquillità. Allora, cumu per sbattie quarchi buttuni d'illuminazione in a stanza? Quì sta sesta.

Gioia cù a luce: principii basi

Sicondu u tipu di spaziu, unu o un altru tipu di lumera hè sceltu:

  1. Illuminazione in u so alcuni. Eccu, u pianu di u techo di l'altura serà propiu: cambiant el so brillo, pudete stabilisce a stanza per u restu, travagliu o leghje un libru. Per a l'area di notturnu, ci saranu bastassi è lamponi di pavimentazioni boni, è per una table di dressing, un lampu fluoriscente hè megliu.
  2. Iluminazione in a sala di i zitelli. I diseggiani sò cunsigliatu di avè un vivero in un locu induve ci hè molte luminoso naturale, ma in ogni casu, ùn saria micca pussibule di ricusà l'opzione di l'illuminazione artificiale. Per illuminà ancu tutti i spazii di a stanza, utilizate parechje nivoni di livese: u pianu suprana in u area di ghjocu, u mezzu hè in u spustamentu angulu o a parti cintrali di a stanza. U terzu pianu hè u spaziu di travagliu. Questu hè ideale per lampdi di luci, lampi è lamparii.
  3. Illuminazione in u salottu. A cumpagnia principali di u salottu hè un illuminazione suffirenziu senza umani profundamenti è scuru scuru. Quì pudete utilizà nichos luminiscenti LED, lampari tubulari, luminiscenti o lumachi brillanti per una tavola. Se u salottu hè decoratu in un stile classicu, uttene un grande lampshades suspended, decorate cù elementi foraggi, cristalli è indurati.
  4. In più di i salotti chjamati ci sò questi funziunali cù un bagnu, cucina è un salottu. Eccu, l'apustu hè megliu postu nantu à i lumi induci di u so fiori, cumu creanu una lumine diffusa chì hè piacevule à l'ochju.