Prugressivi di veturi di u donne 2013

In u patiu hè u vaghjimu, chì significa chì hè u tempu per u sessu fieri per cumprà cusì nova. Ogni nica serà felice, perchè i diseggiani anu sviluppatu uni pochi di moda per u 2013.

Ci hè pussibile esse di sicuru chì i favori di u vaghjimu seranu mudelli altri: stivali stivali è stivali-calze . L'uggetti di caccia di u lussu questu fallu - una scelta win-win, in ogni modu, cum'è i scarpi di suede. In u schema di culori, parechji sfarenti più ricchi è ricchi sò preferite.

I prughjetti di i prufessiunarii diffirenti stili, da assai stravaganti, à i pedicultori classic. Anu unificati da un cuncettu - cunfortu. E donne di moda è e stivali di vaghjime di e donne senza u taccu, è nantu à taccasi di a forma ferma, è nantu à una piacenza fate piacè. E mudelli inormi cù una hairpin superghizza ùn anu sempre a pustamenti perfetti nantu à e so ghjambi.

Ogni buttigli di moda di donna in 2013

Comu chjaru cum'è citatinu, i posti dirigenti occupanu altri stivali cù taccu di altri altri, è ancu stivali-calze fatta di suede. U mudellu in a forma di medie ùn hè micca adattatu per tutti, perchè cose vicinu à i peri. I curati anch'elli cambiati, i diseggiani di dicisioni di "arricchisce" cù slotte.

Se parlemu di mudelli occidentali, dopu cù ogni stagione si face più feminini. Stu effettu si pò uttene à l'uttorii à l'ornamenti chicchi, rivets, hairpins metalliche, in u locu di quali eranu previ trisoru "cowboy" massivamenti.

Interessante in u so stile è e stivali di u ochju di u fior di donna, spessu sottu una sola lisca. Questa opzione hè ideale per i zitelli altzo. Un bonus supplementu sò incaratorii interessanti è interessanti in u bootleg. Questu pò esse un pezzu o uniu u fattu di punta. Hè piu ghjocu cù un pezzu curtu, quandu pare chì i calcari di lignu i culori più longi è longu.

Un chip de l'ultime stagioni hè un puntatu in parechje cunfurativu o in legnu. Comu "paisanu" sò rettili, pezzi, zippers. Quandu i ghjorni ùn sò micca troppu freddi, è u tempu ùn hè micca chiuvutu, vale a pena sceglie i mudelli cù una punta aperta cù tacchi sali. U calcitonu straggliu allargatu aumentà visualmente a talla di a perra.

Ughjetti attivi di u botage femminile primavera-autunno

Questa tarda ùn sarà micca avutru, perchè pudete vede a paleta tutti di culori di staghjoni (culori russetti, alcechi, marroni) nantu à i scarpi, cum'è i culori di primavera culminerà nantu à i scarpi di primavera. In particulari i stampi sò pertinenti in u vaghjimu 2013 nantu à e stivali di u gomma.

Ùn avemu bisognu di u praticità - grisa, marrone, u biancu hè ancu in moda. Pudete riproducesu in cuntrastu. Ettore veramente stampi d'animali exotici, cum'è a pelle di un reptile, un tigru, un leopardo. Pudete sceglie per simulerà a struttura di l'arburu.

Materjali attuale per u ochju è di primavera

In u vaghjimu, cum'è in a primavera, ferma vale à vede à u materiale di i scarpi. Cùcchinu assai in u tempu chiuvutu sarà stivali chì ùn eranu strac qualcini di u vitturi. Sò assai interessanti sò tali mudelli cù i so soluzione di u so culore.

À l'altizza di pupularità sò lattiti lacati è matte. Ma a novità di a stagione di u 2013 hè terenu. Trevanza, botta d'argentu , stivali-medichi o stivali sò allu assai pertinenti. I mudelli lacati pare più glamorous. Mirtu di luxuriu di fur trim. E stivali di u Suede stanu perfettamenti in ogni cosa.

Perchè i più bravati cresce cù soluzioni più insosone, cumprese i scarpi di silicone trasparenti.