New fragrance Chanel Chance 2015

À u principiu di l'estiu 2015, una nova fragranza Chanel Chance Eau Vive, chì era quartu in a linea di Chance. Prima pubbricau a versione clàssica (2003), Chanel Chance Eau Fraiche (2007) è Chanel Chance Eau Tendre (2010).

Composizione di u novu prufume Chanel Chance 2015

U novu fragranza Chanel Chance Eau Vive hè stata più fresca è veranu cumparata cù versioni di u perfume. Per quessa, ùn hè micca surprisa chì e vendita principia di l'estiu, u 12 di ghjennaghju di u 2015. Hè dispunibule in formati Classica Chance formi di 50 è 100 ml è serà stampatu l'Eau de Toilette. U novu di Chanel Chance 2015 pertenece à u gruppu di aromi di ciuri di u fiore è prutràfine freschemente l'imagine nantu à i ghjorni d'altri stati. Per sapè l'aroma nantu à u culu hè abbastanza simplice: ghjè aghjuntu in una buttula classic di Chance di forma round. Versione di versione precedente, solu una sulla difecia: Eau Vive hè un culore untuuratu. A piramide di fragranza compone di i seguenti cumpunenti:

Image è publicità cumpagnia di u novu Chanel Chance 2015

L'aranura hè stata creata da u perfumista Olivier Polge (Olivier Polge), solu travaglinu per Chanel. L'imaghjini di l'eroine di u Chanel Chance Eau Vive fragrance hè una ghjovana, spiciale di energia, senza teme à i passi invechji è, à l'altru tempu, gentile è raffinati. Hè stu caratteru chì foddi in u cummerciale, sparatu per prumove l'aranura. In questu, quattru miseria in l'aire, volteanu, faldes fugliali di ghjucate à bolle. In ogni casu, u ghjocu hè pocu spumante: i buttigli di Chanel Chance i sapori sò usati cum pins e bolas. À a schermu, una di e zitelli pigliate una buttiglia cù a versione di Eau Vive è a licenza. Ellu culpisci un forti di u perfume clásicu, Eau Fraiche è Eau Tendre. Dopu quì, trè oltri cumprenimi salutanu salutulò u quatru, abbracciallu, pigliatu à a so cumpagnia. In l'ultimu quadru, l'aranura di Eau Viu hà a so postu tra un certu parechje versioni di Chance. Stu picculu film, filmatu da u direttori u ghjocu direttore è u fotografu Jean-Paul Hood, indica chì a nova versione di a fragranza hà cunfidendu è di modu definitu di u postu di i versioni più vechje è classiche ricunnisciute è amatu da e donne di a moda di u mondu.