Sculture di ghiacciolo in u corridor

U salottu si trova cun noi è i nostri invitati, perchè duverà cusì creà l'immensa impressioni nantu à a casa è i so patroni. È u ghjuvellu decoru in questa stanza hè un modu immillorable per aduttisce u corridoru è fate cusì è cusitu propiu.

Finitura u salottu cù ghiacci decorativu - vantaghji

U ghjuvatu decorattivu per i muri di u corridor fa queste superfici più durable, durable è durable. Grazie à u cuntenutu di l'ingredienti naturali, cum'è a marmura, u granito è l'altri particulate minerali, ùn avete micca bisognu di a cumpatibilità ecològica di u muru.

Ci hè un assortimentu cunzignativu di ricchettu decoratore in u passagera, chì si distenu in a texture, particle size, a cumulazione, per ùn sparte micca di a pussibilità di colore di ghiacciate in ogni culore chì ti piace.

Cù l'aiutu di gesso hè possibbi à imitazioni parechji materiali naturali, cum'è a rina, a petra naturale, u legnu. Hè ancu populari sò missiunati chì, dopu l'appiecu, s'assumiglia a sita o a pelle di i rèttili. In u risultatu, l'internu in u passageru cù ghillante decoru pò avè u tipu di unu chì avete sempre sòiu.

Tipi di ghiacciatoghji per u passagera

Per a decorazione di i muri di u corridoru cù ghiaccium decorative, i tipi di seguenti sò usati:

  1. Scorci strutturali . Sti distrughje sò struttura heterogenee per i formazioni di partioni. Con ella, pudete creà i dibarenchi desitati, sicondu i movimenti realizati da u float durante u grouting.
  2. Ghillu prucessu . Permette crescenu diverse relighjani nantu à i mura usando pezzi differenti, applicatori è stampavani. Hè cun questu immagine chì l'imitazioni di u patronu di lignu, u bagagliu di a tela è a pelle di i rèttili sò dispunibuli.
  3. Veneti venecianu . Hè appiicata in capasti è pò esse matte o brillanti. Grazie à a superposizione graduali di u materiale, i capigliu puderanu ottenechje risultati stràdii cun una illusion visuale di prufundità, cum'è in petra naturale. Per fà u glossu è prutegge u revestimentu, u muru hè ancu applicatu a cera.