Vetri per vinu

Connoisseurs di i prudutti di u vinu cù teme sò relati cù i platti correcti, o più bien, vetru per vinu. Dopu tuttu, u vientu di vinu sceltu ind'u saccu un vintu di vinu novu. Per capiscinu un pocu di sti sutilzzii, unu deve cunniscenda a diffarenza in i forme di i vetru è u so propiu, secondu di issi diffirenzi.

Quale tipu di vetro fate vinu di vinu?

Per sente l'armunia sana di u gustu di una zucca alcoòlica, avete bisognu di un vetru di a forma desiderata. Dopu tuttu, succede chì splashing costu di vinu in un cuntinuu, è avendu pigliatu un zoccu, intende in cunfusione chì ùn ci hè nunda parolle. Ma a materia hè in a forma è u grignimentu di u muru di u vetru per u vinu stessu .

Un vetru per u vinu biancu avissi avutu una forma di fondu rilassatu cù u circhiu è stretta versu a cima, ma stu vetru ùn hè micca quantu largu à u rossu o cunceava . Da a taglia di sti cunti ùn sò micca troppu grande, perchè u vinu biancu hè drunk chilled, è ùn hà veramente pocu.

U vetru di champagne hè digià più ristretta ca u vinu biancu, ma à u cima pò espansione, cum'è un tulipanu, o vice versa - estretu. Sti vetru sò fatti nantu à una strada bella elegante.

Uccasioni per u vinu russu sonu pocu simili à u cognac cù a so cupola, ma sò più chjucchi è anu una cima alta. Per piacerà l'aromu di u vinu russu, hè necessariu chì a parte più nica di u vitrughju sia larga è u bouquet pò esse apertu è a cima ligeramente effettuata, è da questu l'arriccintallu si cuncentra in questu locu.

U vinu russu hè servitu à a temperatura di l'ambienti o ligeramenti frizzata, è un massimu di terzu di questu hè spedutu in u vetru, o menu per a listessa divulgazione di l'oliu divinu.

Forma di copre vini

I prufiziunali di tastingu di vinu distingue diverse tipi è e forme di copre vini. Per u culori :

Per u biancu:

In più di i vetru di u vinu di u vinu nativu, ci sò venti di cristalli per u vinu, chì sò perfetti per una varietà d'avvenimenti cerimoniali. U costu di ei seti hè abbastanza elevata, perchè spessu mentri quand'elli sò fatta fatte u travagliu manuale. U stessu materialu hè assai più caru di u vetru ordinariu, chì face u cristal un simbulu di prosperità è di lussu.

A vendita hè pussibule cuncreti è culurite d'avè per u vinu. Sò stati assai urigginali in e cundizioni muderni, ma per una festa classice, sò più adattati per a fabbricazione di vetru pittura. Ogni vetru pò esse monophonic, dipinto o tenenu un tallo di colore.

Un vetru chjusu destinatu à vini in leghe hè necessariu per assicurà chì l'acid cuntenutu in u vinu ùn ponu micca avè i gustatoghji sottuposti à i lati di a lingua. In attuali, receptori, i sensi dolci istantanevolmente ghjunghjevenu quandu u vinu dolce ghjustu nantu à elli da un vetru vastu.

Cume guardate u vinu di vinu?

I règule di l'etiquette vinu hè di mantene a vinu di vinu da u pede. S'ellu hè un vinu di vinu grande è pesciu cù vinu russu, hè permessu di sustene da u più sottu cù l'indici è i pulitici, ma micca cù u pale palmi, cum'è l'usu di cun u cognac glass.

U fattu hè chì u vinu hè spressu in un vetru di una certa tempera è l'eccessu calore, chì và da a manu pò dà reduci u so gustu. Inoltre, ei empressi à a tazzuletta di un vinu di vinu ùn anu micca aspettu assai esteticu si tenite micca bellu.