Vinu senza alcol durante a gravidanza

À u periodu più emuzionale di 9 mesi in a vita di ogni donna chì aspetta l'apparenza di un ziteddu, parechji fiaschi oghje: l'annu, u 8 di marzu, anniversariu, è forsi ancu i so propri bagnu ... Tutti quelli, sicondu l'antica tradizioni russa, impone a bè di bevici per u realizazione di i desideri, per a salute, per un sindicatu famigliali forti, etc. Di sicuru, a futura mamma è tuttu rispunsibilità ghjustu à a prublema di piglià una influenza negativa nantu à u fetuu durante a gravidanza. E ancu s'ellu ci hè infurmazione chì 1-2 vetru di vinu naturale per a simana ùn avè micca un impactu in u sviluppu è a salute di migliori, hè megliu, dopu chì hà studiatu e pussibuli cunsechi, per abbandunà alleolate. "Ma chì tocca di vacanze, pani tostati, per quale, cumu diciunu, hè solu un peccatu micca di vìviri?" - dumanda. Una excelente alternativa à un zuccheratu assai uttellu in a festa durante a gravidanza pò esse vinu senza alcol.

Hè chjamatu senza alcuni cù u cunsumu ridducchinu di u vinu à u vinu di u vinu à un valore risicu di 0.5%, chì a eliminazione di l'alcohol di u vinu da a tecnulugia hè simplificatu. U vinu senza alcoolate passa per tutte e tappe di a pruduzzione, à a par cù l'usu, ma prima di esserà imbottitatu in una buttiglia hè colata in una tina induve l'alcohol di ethyl hè stata tutta vacuum. Ci hè parechje chì i vini rossi vini senza alcoolate, in cuntrastu à i bianchi, cuntenenu un percentu di u alcohol. In a linea di prudutti di vignori simili, cù i producturi di table, i vini spumanti sò ancu inclusi.

U vinu senza alkoholice si compone di più di 100 cumpunenti rapprisentati da i microelements (potassium, calcium, magnesium, sodium, cobre, ferru, etc.), vitamini, enzimi, acidi organici, etc. Hè per quessa chì hà propietate dietetiche è mediali. U vinu hè ùtule:

U vinu senza alcoolate tonica perfetta u corpu è a migliurà l'appetite. L'antioxidanti cuntenenu quì, impediscenu l'imballamentu di i vapuri cù plaque atheroscleròticu, perchè ùn permettenu micca u colesterolu à oxidà. Questu ci ponu un minimu in a pressione di sangue in i persone di risichendu di malatie cardiovascular. È, grazia à l'acidus minerali, l'absorzione di i prutini, per esempiu, carne, migliurà. Inoltre, u cuntenutu calori di vini senza alcoolate hè 2-3 volte di più di quellu di i so "fratelli".

Eppuru, anche tutti i so meriti, piglià u vinu senza alcoolate durante a gravidanza avissi disadvantaggi:

  1. Pò esse pussutu ingredienti preghjudiziu è sustanzi chimichi in a so cumpusizioni, chì pò avè un certainu impattu negativu annantu à a salute di u zitellu.
  2. U vinu tali, com'è solitu, pò causà allergii. I so forse pussibuli sò sulphur o u moltu di u vinu, è ancu i sustanzi chì sò a basa di u vinu, cumprese uva o pesticidi, da quale hè stata trattata. Inoltre, à a irritazione di a pelle è di a mucosa in i persone propensi à sensibilità aumentata, pò causà micca una percepzione di amini biugenici, per esempiu, l'histamina.
  3. U prezzu di u vinu pocu spirituale ùn hè un pruduttu di a classa "elite". Per questu causa, u cunsiglii di i megliattimi di vignaghjoli hè di bevish u cervu ginè com'è una alternativa o zucchero.
  4. Dove durable più cà vinu alcoolicu.

Comu pudete a vede, ùn sò micca contraindicazione assoluti chì si hè pussibule per e vìnnziu femminili à cunsumà vinu senza alcolà. E, a pesar di questu, hè megliu ùn abbuliscia, ma per limità di un vacanze cù un vetru. Questu ùn vi faraghju micca un "cantu biancu" in a festa, à tempu di prisirvà, è forsi aduprate a vostra salute è a salute di u zitellu. È, finarmenti, un rigalu più chjuche: i scientisti anu cunsigliu di vinu senza alcoolate durante a gravidenza solu s'ellu hè più di 12 simuli è ùn sò micca cumpressioni di u so corsu.