Cumu si un respira in u corpu?

Tutte e donne, chì sò in una pusizioni, cumincianu à interessa in i peculiarità di u sviluppu è di u crescenu di u fetu. Per quessa, abbastanza spessu si metti una quistione chì u so sopra sopra à u corpu.

Funzioni di respirazioni fetali

U fetus constantemente rinforzii respiratorii. À u listessu tempu, u fissu vocale hè struitu chjusu, chì impedisce chì u fluidu amniòticu si entri in i pulmonomi. U tessuti pulmonari ùn hè micca maturu, è ùn mancà una sustanza spiciale chjamata surfactant. Hè furmatu solu nantu à sittimana 34, i.e. pocu prima di u nàscita di u zitellu. Questa sustanza pò aiutà à assicurà a tensione superficiala, chì risulta in l'apertura di l'alveoli. Solu da questu, i pulmoni cummincià à funziunà, cum'è in l'adultu.

In quelli casi chì questa sustanzita ùn hè micca pruduttu, o u zitellu hè appare prima di a data di dispusitivu, u zitellu hè cundue cù u dispusitivu di ventilazione artificiale di i pulmoni. u corpu stessu ùn hè ancu capaci di a so funzione di scambiu di basa di basura.

Cumu si scambiu di gasu in u fetu?

Ancu in i primi simane di gravidanza, a forma di a placenta in u muru uterinu. Invece, u corpu hè u circhettu per l'interazzione trà a mamma è u fugliu cù e sustanzi necessarii, è da una banda impediscente chì impedisce à a misura di fluidi biologichi, cum'è u sangue è a limfa.

Ghjè per mezu di a placenta chì l'ossigenu da u sangue di a mamma intr in u fetu. U diossidu di carbone hè furmatu da u cambiu di gasu, passa a via di ritornu, tornendu à u sangue di a mamma.

Cusì, a manera chì u fetu respira in u corpu di a mamma hè dipende à tuttu a cundizione di a placenta. Dunque, cù u sviluppu di i sinistri di carenza di l'ossigenu in u fetu, prima di tuttu, questu organu hè sottupostu à scansa, guinendu a so ultrasound.