Calzature Donna Riker

I Tedeschi sò sempri famusi per i prudutti d'alta qualità è una attitudina sensitiva à u travagliu. Una di l'imprese isulani chì faciani i pruduttori tudischi anu l'azienda Riker, producendu i scarpi di donne è d'omi. A ditta hè stata fundata in u 1874 in a cità di Tuttlingen Germania. À quellu tempu, sta splutazioni in u ghjacaru era di Karl Zaytsev è Henry Riker. In u 1905, u persunale di a cumpagnia era più di 500 pirsuni.

Tutti i prudutti di tedesca Riker sò pruduciutu sottu u nomu "Antistress", questu quì, i principali priorità di i pruduttori hè un sensu di alta comodità. Quì tutti i detallsu sò prisentati:

L'unicu avicole - Riker ùn sò micca distinti in a varietà di mudelli è intricate. Tutti i scarpi sò più pruduttivi è sò dirigiti principalamenti à a cunsulazione è a bona putibilità.

A lista

A cumpagnia pruduce parechje linee di scarfà, chì sò spartutu sicondu stagione è e funziunalità di stile. I piucimenti più famusi per i zitelli sò i sandali è i scarpi Riker . I tendinu à avè un bughju ghjuvellu è u cima, fatte o di una unità homogeneia o perforata. Questi piani sò ideali per i femini attivi chì passanu assai tempu nantu à i so pedi. Per i manifestazioni solenni, mudelli di such mudificazione sò improbabulevuli per pacchetta, perchè sò assai semplici è cunservatori.

Riker di u calzoggiu invernu hè rapprisintatu da mezu semi-boots nantu à una sola lisca. A sola di u bagnu hè una superficie corrugata, chì impedisce chì svietà è miglieghja l'estabilizazione di i scarpi. Riker di vittoria hè fattu di materiale transpirable, chì hè assai impurtante per u clima.