Carne di farina di avena

Tutti in a nostra zitiddina sò stati obligati di manghjà a farina di farinata, perchè hè tantu utile. Avà parechji di noi sò diventati omi, è avemu da alimentà i nostri zitelli cù a farina d'avena in u listessu modu. U cereale pò esse benefiziunhe micca solu per l'stomacu è di a digestioni, a mascara d'avena hè assai utili à a pelle di a faccia.

Per rinvià a pelle viscosa è facenu più lìsinu è suppli, abbastanza per a notte per lavorà a face cun una decucultura di avena. Per fà questu, in un litru d'acqua, fassi dui incopoli di floccante per 5-6 minuti.

Ci hè parechje manere di fà una mascara d'avena per ogni tipu di pelle. A basa di flocculare di avocati preparanu mascarati per a marmellata o di a pelle sicundina, per via di i so qualità nutrizzionali. A pelle di prublema pò esse minatu cù una maschera d'oliata per sullillà a inflamazioni nantu à a faccia. Avà, in più di dettu, cunsece parechji ricetti per ogni tipu di pelle.

Mascara di avena di acne

Un caratteristiche di a pelle prufumata è oleosa hè u prufumatu caracteristicu è e eruzzioni periculi nantu à a faccia. Per a prublema di u pelle, pudete apprezzate una excelente maskara da pimples da a farina di farinata.

Pigliate una tazza di avena e una culloca di soda di paltate è u sali. Sè pussibuli, hè megliu utilizà salinu di mare. Tutte l'ingredienti deve esse tuccatu in una macchini di cafè è vèllenu in un putu seccu. Sta mischju pò esse guardatu in un locu seccu durante un bellu tempu. Quandu a inflamazioni si sviluppa nantu à a faccia, un pocu di a misura preparatu deve esse diluted cù latte o latte crustu à a cunsistenza di a crema. À una faccia pulita, appriccià sta masque è masajuleghji i vostri ditte cù un pocu. Perchè durante 6-7 minuti. Rinvule cù acqua calde è appliice una crema nutritiva in u to fàccia.

Mix 2 tbsp. spese di avena cù 1 colazione di u pezzu naturali di pumu è un coppiu fretu di zucchero di limonu. In questa morta aghjunghje una colazione di crema agria è fate boni pochi. In un masked face nìvule sottu durante 20 minuti è lavine cun acqua fresca. Questa mascara per a faccia di avena pò aiutà à sguillà a brillantizza da u visu è purificatu assai.

Maschere di farinace e melone

Questa mascara aiutà à restaurà a pelle una tessitura sana è saturatu cù vitamini. Metscé un oatmeal avete cù u melu è u oliu d'oliu. Per blanquecimentà, aghjunghjene iogurtu naturali. Invece di l'oliu d'oliu, pudete aduprà oliu di girmionu di granu o oliu d'amanduli

Mascara di avena e meli di facelift. Pour 1 tbsp. à a farina di avena 2 tbsp. spese di acqua fogera. Permettenu chì a mezchezza inghjulate è friddu. Aghjunghjite l'oletta d'ova è cinque tasse di melone è oliu per a fàccia. Tutti mischiati è sdrughje 7-8 gocci di u ziddu di limonu. A màcchina aiuta per stretchjà a fàccia un pocu, dopu l'usu, rinfriscà cù l'acqua fredda è aiite a pelle cun una tonica.

Mascara di crema agria è farina d'avena

A crema agria cunfizziuneghja a pelle una apreppa benfogliata, ricaricà è nutre. Per a pelliccia di a faccia, a ricetta seguente di una maschera da crema agria è fritte avarà avà: mettite una uvuccutu d'ova è una cullizzioni di fat cream casera à u dulce. Aghjustassi a mischju è aghjunghje un oatmeal. À una peddi limu di a faccia è di u collu, appricà a mascara per 20-30 minuti. Hè megliu tènniru lettu. Per lavà una mascara hè necessariu acqua calda, in fine per fà u lavare di cuntrastu.

Per una pedicure di a faccia, una altra ricetta vi travaglià. Scopre uni pochi di cuci di farina di uva in u latte. Scrivite un patefruciato mixto cù a crema agria in una ratio 1: 1. Applica a più mascara per una meza ora in faccia è poi paniate cù l'acqua calda. Questa hè una bella manera di fà a pelle fresca, a moisturize è caccià i coghju finu.

Pudete molru una pareja di cuccupola di farinata cù a crema agria (pò esse sustituita da u latte). Allora aghjunghjia un pozzu di zucca di limonu per questa mutazione. Applica per 20 minuti nantu à una faccia limpia. Questa ricetta hè adattatu per a pelle seca è sensibule.