Chlamydia in a gravidanza - i consegwenzi

Quandu l'organi riproduttori femminili sò affettati da chlamydia, ùn hè micca fatta cuncepimentu. Ma se un eventu glurificatu hè successu, l'impattu negativu di a chlamydia nantu à u gravidenza pò esse micca evitata.

Cumu hè a chlamydia chì face a gravidenza?

U Pregnant, chì hè stata attraversata à u sfondate di l'infezzione chjamidialu corrente, hè tutta u tempu sottupunatu à a minaccia d'abortimentu. L 'organi debulées ùn anu micca capacità à cumpiendu e cumpetenu e so funzioni, u risultatu da quale u risicu di l'incontruparu è di l'annullamentu di l'embriione in i primi termini hè abbastanza elevata. In issu rispettu, particularmente infettante à l'iniziu di gestazioni. Un tali gravazione hè probatu d'esse cunnisciutu à interruzzione, è a chlamydia hè spicilidosa in u gravidenza in u primu è u sicondu trimestrali.

U Pregnant contru un pianu di una clamidiose spessu vene un finu prematuramenti, un nascita di i picciriddi è picculi. Spessu, questi femiddi facenu una rupture tempore di membrani, polyhydramnios, tetanusis ferma.

Comu pudete vede, chlamydia durante a gravidanza hè bastanti periculosa per una donna, perchè si sia à a salute di u fede nascuto hè ancu più seria.

Chlamydia in u gravidenza - cunsiquenzi per u zitellu

I cumplicità principali di a chlamydia in u fetu sò una consequenza di a inflammazioni in a placenta. Una insuffiziosità placenteriana severa fendu chì u zitellu a hypoxiu. A gravità di e cunsiquenzi di a chlamydia in pregnant women depènni à u gradu di starvation d'ossigenu: da una piccula lag in u sviluppu à a morte intrauterina è malformazione congènita severa, spessu incompatibile cù a vita.

Avemu unipochi solu di e pussibuli cunsechi cunsiquenzi:

Per riduce u risicu di cumpetite cù l'inguernu, a chlamydia hè piriculosa, l'infezzione hè tratta senza fallimentu, principiendu in u sicondu trimesteru, cù prudutti corsi di a terapia d'antibiotici. Per impediscenu l'infezioni di u zitellu annunzatu, l'expectante matri hè offru à fà una cesareà di seccione.