Comu sceglie ski booties?

A scelta di schizzi di schizzi avissiru avè avvicinatu assai rispunsevuli. Hè da sta parte di l'equipaghjamentu chì l'imprese ricivutu da cavallu dipende largamente. Pudete esse vistutu in u vistitu più ordinariu è scodio vechje, ma se ùn avete micca piace i scarpi, u piacè di cavallu pò esse persu perde.

Comu sceglie u ski schwarz

Oghje, una scelta enorme di ski boots li permette avvicinà u sughjettu di l' esquì individualmente. Sapere appiccicate pò esse elettu micca solu in u prezzu è in grandezza, ma dinò in a classa di cavallu, è ancu in i piani preferiti, postu chì, cavendu nantu à i chjassi in un pienu bassi, pò dannà u to pede.

Cumu sceglie u tastu di e pate di ski?

Teste scelte ski boots hè necessariu solu in una pusizione standing, doblegate à i vostri ghjinochja. Questu hè dovutu à u fattu chì in u mumentu di carricà l'ossi di u pede pò diviertenu pocu, cambiatà a dimensione di u to pede à 5 mm longu è l'anch'elli 12 mm. Comu sceglie u ski schwarz Ùn pò micca esse cumbattiti per u crescente o per un socks densi. Tutti i so scarpi ci vole à pusà strittu è incù a to legu, senza mancu cuntenenu sensazioni doloroso. I piani è u spinu ùn anu esse immobbili, è hè necessariu di abbandunà a capacità di daveru i vostri puntelli. U polgaru pò tocà toccu u pezzu internu, è u piuvamentu deve esse fermamente chjappu.

Abbigliamento di i scarpi, ùn puderebbe piglià fora. U pede deve esse cum'è cusì possible. Hè necessariu di pruvà à passà almenu cinque minuti in ski's boots, sit, stand and walk. Ùn ponu micca a calzarii per un grandore maiò, se à u primu muntatori parianu un pocu chjucu. Per fà catturà i clips megliu da u fondu, da quì nantu à una pata, pudete agitaru l'altra parte in direzzione diffirenti. Pone u taleddu in u locu chjamatu per ellu, è aprireghjule i fugliassi ind'i ghjornu à a perna.

Quali pate di schone hè megliu elettu?

A causa di fattu chì a popularità di l'esca si crede in ogni annu, u fabricatore anu dividutu stu calzatore in parechji gruppi. Quali schizzi a scelta dipende di u gruppu di esqui dite chì pudete cunnessione.

Per i primi passi nantu à i skis sò i scarpi pè i più ghjovani è ghjunioriani. Tali calzari sò belli, cumuli, avè un minimu di clips. Per i zitelli è i juniors cù l'ingaghjamenti indipindenti à a schiscia, prudutti i scarpi chì sò i più simili in caratteristiche mudeli adulti. Sò ligeramenti bassa più ca l'adulti, è a so rigida hè 80 kg / deg. Cumu a sceglie a rigidità di stivali d'acqua dipende ancu questu gruppu di pattinatori chì appartene.

Per i principianti, i scarpi sughi cù un poghju di clips farà. Cchi spessu, questi mudelli sò masculi è femine. Puderanu un cunmu di modi "patinati". A rigidità di i scarpi di stu gruppu hè di 15 à 60 kgf / deg. U prossimu gruppu hè per pattinatori chì migliurà i so cumpetenzi tekniċi. Questi piu sò ancu in versione femminile è masculina. A so durazza hè di 40 a 80 kgf / deg.

Per i ghjente chì sò oghji bastassi bè à u patinage, ma ùn sò micca i prufissiunali, ci sò e scarpi cù a quantità massima di riurizazioni chì dani l'occasione di ottene un cunsulezzione massima è di riparà a pane bè. Quessi stivali sò adattati per esse in piste più difficili è à e pace. Hè ancu rapprisintatu da a modificazione femminile è masculina. A so rigidità sferisce da 60 à 90 kgf / deg. U piuvitu più strettu sò dritti per i atleti prufessiunali.