Cumu stabiliscenu relazioni in a famiglia?

A volte u praticu destinu ci tira questi prublemi, a suluzione di quale si deve circà parechji anni. Spécialmente spessu i problemi psicologichi più cumplicati arise induve sò parechji particeddi chì sò obligati di sparte un territoriu cumuni: per esempiu, i culleghi o membri di a famiglia. E se i primi, sughjurnate in relazioni malamenti à u travagliu, tornanu a casa, induve a crescita sinceria di i parenti l'aspetta, ùn hè micca nunda à vanu: a so casa ùn hè più una fortezza, ma un "campu di operazioni militari" di una prima intensa psicologica.

U cunnuscenza psicologica di i raporti in a famiglia per quessa, è ci sò di ricuperà l'elli, quandu a rilazioni di i parenti "fretu à i costi."

Basics di benessiri: a psicoluggìa di e famiglie è e famigliali

Problema numeral 1 in relazioni familiari e famigliali - rispunsabilità

A manca di rispunsevule cumuni hè unu di i prublemi più frequenti di a famiglia. Hè l'adulte è i zitelli anu da capiscenu chì anu da entre l'altri assai: à dà cura è l'amore, chì devenu esse speduti micca solu in parolle, ma ancu in l'azzioni. Per esempiu, furzendu u maritu stanatu à riparà a porta, a donna hà da capiscia chì dumani vai per travaglià stanchi, è sarà più difficiuli di sopra à a cumpetizione chì rignava fora di i muri di a so casa. L'espansione cuntenenu duverevule à u fattu chì ellu fermà à travaglià è portanu soldi à a casa. A sua volta, u maritu, urèntesi à a so mòglia per preparà appena appena cena o mette l'affari in a casa, dopu chì volta ùn hè micca menu cansu di u travagliu - hè irresponsibile da a so parte.

Cumu stabilitu relazioni in a famiglia in stu casu? Per risolviri u prublema di l'egoistu è l'irresponsabilità, avete bisognu di voce perchè vo site per questu. Sulu à u dialogu pò "accustomà" membri di famigghia à cura di l'altri.

U problema nùmmiru 2 in relazioni familiari - un maritu spusatu o moglia

Inattività di u cuncettu hè ofpresu a so ingiustizia: perchè qualchissia per quandu travaglià dura, è à a sera in un state di "fatta mità" di a fatigue cascata nantu à u lettu, è qualcunu di tutte di ghjornu, è divete u travagliu di l'altru? Questu hè ancu un prublemu cumuni in parechje, induve un associu hè un introverti passiu, è l'altru hè un estruvertutu attivu.

Cumu migliurà tali relazioni in a famiglia? Hè assai prubabilmente, spiecendu à un cattivadore spunzatu quantu hè dura per voi è chì ellu travaglià ùn hè micca bè, perchè avete bisognu di carcheghji. Per questu quì hè bisognu di spiegà chjaramente è intelligibile ciò chì duverà fà oghje, dumani, in un mesi. Accumincia megliu cù distanzi curtas, dunque ùn pudia inventà scusi.

U prublema № 3 di e relazioni in a famiglia - matriarchia o patriarchia

Se a famiglia du duie capimachja, o rapprisentanti di una matriarcha è a famiglia patriaritali, a pattu ùn pò esse evitata a lotta pè u putere.

Cumu stabilitu a pace in a famiglia? In questu casu, hè abbastanza per spartà e spazii di "superiorità", o vènenu à un cunseutu - una relazione equalizia. Hè abbastanza per noi chì capiscenu chì ogni persona hè una persona chì esciuta attitudine rispettu è ùn hà u dirittu solu per sente a so idee, ma ancu per esse ghjustizia quandu hè veramente cusì.