Euplefar - recommandations per l'assistenza è mantenimentu di gecko

Euplefar hè u nomu scientifica di u gecko leopardo, chì ùn sò solu cumuni in a fauna salvatica, ma pò ancu esse situatu in casa . Nantu à e persone, un altru nomu hè cumuni, chì hè assuciatu cù a presenza di spots nantu à u corpu - u "leopardo".

Spotted gecko euplicar

Fans di i rèttili pudete acquistà in casa una petite interessante - euplefara, chì si cumpone bè cù a ghjente. I sidimenti ùn anu micca bisognu speciale è sò nuvole. I caratteristiche principale di i rèttili include:

  1. Eportanu una vita nutturna, per quessa ùn hè micca pussibule di spessu admira u cucciu durante u ghjornu.
  2. U pesu di l'aghjulamentu dipende di i cundizzioni di i rèttili, cusì l'adultu righjunghji circa 45 g.In quantu per a longu di u corpu, hè spessu 20 cm, ma ci sò individhi è finu à 30 cm.
  3. A testa hè grande è hè una forma triangulae. Scuprassi l'ochji alargati è cunvechi chì pareanu felilli. U Lizards sò pochî cù i cinque fingers.
  4. I Geckos sò parechji culori, cusì ci sò circa 100 culori.
  5. A vita di l'aeblephar dipende di e cundizzioni di a prissioni, ma in u mediu este paràmetru hè di 20 anni.
  6. A cuda di sti rèttili hè enormi è grossa, è a lucertula pò tirala fora da u risultatu di ferita. A cuda sussurria serà più stretta ca l'antica.
  7. Un altru puntu mpurtanti, chì vale a pena attente à - cumu per determinà u genere di l'eeublan. U maschile hè maiore è hà una maghjina larga, una cabbina massiva è una catta grossa à a basa. Hè pussibule definisce u seculu da sei volte.

A natura di l'aeblephar

Queste rèttili sò cum'è pirsuni, perchè ogni individuu hà u so propiu caratteristicu unicu. Per esempiu, una lucertula vi serà manuali, è l'altru ùn sperienu senza tollerà cuntatti tactile. Quandu un gecko ùn hè micca cum'è quarchi cosa, emissimu un sonu simili à a peeple di u zitellu. A menura spiegata spettaculu hè una natura cumuna è chì a più interessante, a lucertula pò distingue u so propiu di l'altri populi.

Varieghji di euguri

A data, ci sò cinque tippi principalu di such Geckos:

  1. Iraniana . I sardini appartenini à sta spezia sò i più grandi è pussedi cani longi.
  2. Hardwick . Questa spezia di euplicar hè chjamata custera indiana orientali. So far, hè statu pocu studiatu. I peculiarità includenu a presenza di tuttoli marroni-marroni nantu à a spalle. In casu di periculu, i lagartini pruduci un sonu perforatu.
  3. L'Afgana . Certi scientifichi ùn distinguenu micca e sti lucali in una spezia separata, ma cunzidenu una subespècie.
  4. Turcomannu . Sti eeplatformes sò nclistati in u Libru Rossu, cum'è quelli nantu à a traccia d'extinzione. I caratteristiche include l'abilità di crià sonu forti è a presenza di scàglie. Nantu à a cuda è di u ritornu di u reptile sò u strisa transversale gialla.
  5. Leopard . U tipu più famosu per mantene in casa, chì hà un culore spotted.

Eubblefar - cuntenutu

Chì l'animali ùn hà micca minatu è campà una longa vita, hè necessariu di guardà appaghjà. Hè impurtante furnisce un refuggiu adattatu per un reptil, chì devenu cumprà tutti i prublemi. I reguli baschi sò a necessità di a cura di u terrariu. U mantenimentu è a cura di u gecko euplicar significa disinfettazione micca solu di l'acuariale principalu, ma ancu di cuntenenti di l'alimentariu è di acqua, in più di i decorazioni. Aduprate un pruduttu chì cuntene u cloru è l'alkohol, ma u fenol hè pruibitu.

Terrarium per Eubbéphar

Puderete esse una casa per un animali chì avete bisognu à appruntarete responsablemente, perchè questu puderà determinà a so qualità di salvezza, a crescenza è l'expectativa di vita. Hè impurtante chì cunsiderà e seguenti funziunalità.

  1. A talla. Per un lucertumiu, un cubeu cù una cantina di ribatura di 30-40 cm serà suficiente. Un terrariu cun una dimensione di 50x30x30 cm hè adattatu per un gruppu di rèttili.
  2. Accessori. Epplefaruni mannati, u cuntenutu di quale ùn ùn deve esse gastru grande, necessite un sustegnu - stale privati, situati à i mura di a latta. Cum'è una casa, pudete aduprà, per esempiu, una parte di una pignatta d'argilla. Pudete utilizà un capu à quale u sole di a lucertula pudarà caminari. Hè da esse scalded prima di acqua fogera è trattata cun una solu suluzione di potassi. Anu bisognu di mette in terrariu una petra grossa.
  3. Litter. Questa hè una cundizione obligatoriu per u disignu di u terrariu, perchè pudete aduprà carta stampata o u tarritoriu di a frazzioni pertinenti.
  4. Calore. Senza scaldà, u euphemar ùn puderà micca funziunà nurmale. Hè megliu d'utilizà un termopare chì pò esse attaccati à u fondu di u terrariu. Un certu locu deve esse caliu à 32-40 gradi, è a temperatura tutale di u terrariu sò da 26-28 gradi.
  5. Illuminazione. A cunsacratori artificiale ùn hè micca necessariu, cum'è i rèttili sò vidi bè in u scuru, ma pudete usà un paru di focu per un calore supplementu.
  6. Umidità. Per i rèttili, hè impurtante chì stu paràmetru ùn micca più di 45%. Per fà questu spray ogni ghjornu.

Primer per liplicans

Ùn aghjunghjenu sogliu è picculu zucca in u fondu di u terrariu, cum'è i foglie pò aghja, chì anu aghjustatu u sistema digestivu è pò ancu causà a morte. Per guardà a gecko euplicar, hè megliu aduprà i petri di stu mischju cusì chì a petite ùn pò manchjà. Pudete mette nantu à u fondu di una matta di plastica, simule l'erba.

Cumu a cura l'aeblephar?

Hè impurtante micca solu per fà cumercià una casa per un reptil, ma ancu per esse travagliu ogni ghjornu. Hè necessariu necessariu cura di u terrariu è di mantene nettu. Euplefar in casa per fà scelte sceglie un locu in cantone, perchè ùn ci vole micca un problema. Da una grande impurtanza hè nutrimentu, chì devenu cumportanu i cumplimenti esistenti.

Chì per alimenta l'aeblephar?

L'alimentu predilettu pè i rèttili sò grliegghi, chì sò in tartini di petre, ma sò posti nantu à i so propii. Una altra opción hè a cucaraio turcomana. L'alimentazione di i siddu pò esse includendu a larva di e cuccari di Madagascar è di i vermi di farina. Prima di dà un insettu à una mascota, hè cunsigliu per alimentà cù variate greens. I frutti, ligumi è altri prudutti di vegetali ùn sò micca manghjatu da euphemers. Quandu si nutria, cunzidi parechji regoli:

  1. Dà i megliu alimentu cù e to mani o cù pinzeri.
  2. In u terrariu ùn ci vole sempre esse un pappagallo cun l'acqua è avete bisognu di aghjurnà un ghjornu. Hè impurtante chì u cuntinuu possa torna bassa.
  3. Particularità più vechje di un annu averebene ricevi 2-3 volte à settimana. À u tempu, u euguru pò manghja à cinque grlielli. Finu à un mesi, lucertuli sò datu per a cunciliatori 1-2 vittori à ghjornu, è à l'età di 1-3 mesi. Una volta un ghjornu, dui insetti sò datu. L'anzianu, a pet, e menu spessu hè alimentatu.

Itagni custieri

Se vulete riesce di i vostri lucertuli, hè cunsigliu di utilizà un terrariu addiu, chì hè necessariu di pona a donna per parechji ghjorni, chì questu serà un stimulazione à a staghjone di struzzione. Dopu cinque ghjorni, pò esse tornatu à u male è se hè prestu per u prucessu, cumencia à vibrà cun una cuda è cliccà. Durante a staghjone di staggione, l'"omu" muzzarà u so sceltu.

Pregnant in l'aeblephar dura circa 1,5 mesi. Quandu a femmina hè pronta à mangà ova, hà digià un burato in u terrariu. Hè impurtante di mette in un spaziu un cuntenutu magicu chjusu cù chippite o chjusu di coconut (alte 5 cm). In un latuu fate un pezzu per chì a femmina pò andà in anda u ova. A durazione di u periodu d'incubazioni hè 45-70 ghjorni. Duranti a staghjoni, a femmina ùn ponu micca più di quattru parigli di uova di ogni tres simane.

Enfermoti di l'euplicans

Cù cura di i rèttili ùn averemu pocu malàvule, ma hè una lista di malatii chì ponu esse in issi lucchetti. Pundu à u cumpurtamentu è a cundizione di a vostra petite, in tempu di determinà a prisenza di a malatia è visitate un veterinariu.

  1. Uppo leopardo macchiatu pò esse affettatu di rachite, chì sò carattarizati da curvatura di i pane, è a forma di a spina hè cambiatu in u prossime stadiu. Cù sta malatia, a coordination of movements is disrupted, è e convulsioni sò osservati.
  2. Periculosa è prublemi incurable hè l'infuzione di criptosporidiosi. Hè carattarizatu da un sintimu simpaticu: cuddinu skinny, una manna negra nantu à u pettu, chì indicava un augmentu in u fegatu, è maniche spedizione chì indicava l'accumulazione di una gran quantità di fluidu in a cavità abdominal.
  3. Eubblefar pò pèrdite di parasites chì afectanu lizardi, perchè manghjanu e cose viventi. Per evitari, a profilaxie si deve esse fatta cù a droga ReptileLife o Profender.

A moulting of the aeblephar

L'apparizione annantu à u corpu di cracke, scorci è di u cunsorbu di a pelle à u biancu, indica chì cumincia a muntagnera. Hè ricurdatu per installà una camera hustuta in u terrariu, per esempiu, un containeru chjusu cù una piccula entrata è un sustrato wet. In aeblephar spotted in casa, u dumpsu facianu ogni 1-2 mesi, è à pocu tempu in 2 simane. Ùn simu micca affare si a lucertula hà manghjatu a pelle scaricata, questu hè normale. Hè impurtante inspeccionà cù cura u rèttili durante u periodu, perchè chì a furia vieja ùn hè micca stata, è, se ne necessariu, rinfriscà solu i residenti.

Vitamini per l'euplicans

L'additivu cchiù populari per i reptili insectivori hè REPASHY Calcium Plus . Hè una mistura di calciu, vitamini, proteini, grassi, fibbra è altri sustanzi più impurtanti. Quandu aghjunghje stu cumplicatu, ùn pudete micca usu di altri additivi. REPASHY aiuta à aumentà u valore nutrizionale di i insetti, è u reptile riceve tutti i sustanzi necessarii per a salute. A leopard euploader manghjate di un additivu ogni ghjornu. Hè necessariu di mette l'insetti in un saccu, aghjunghje u pugnu è agitava tuttu bien, è da pudere dinò l'alimentu di i rèttili.

Euplefar - fatti interessanti

Cù questi rèttili, ci hè moltu d'infurmazioni interessanti, per esempiu, ponu include fatti tali:

  1. Gecchioni sò l'unicu reptili chì ponu utilizà a so voce, ripruduciutu diversi soni.
  2. Sì l'ova di a lucertula sò in una tempura di 30 gradi, invece solu i figlioli, è se 27, da e chjude.
  3. In casa aeblefar è altri gecchiani, l'ochji ùn sò micca prutetti per a pinnula cellulosa, perchè a cuntaminazione reticulata hè eliminata da a lingua.