Gaziki in nascita

Per una famiglia ghjovana, induve un zitellu in a casa hè sott'à 3 mesi di vechja, una foto hè abbastanza cumuna, quandu u babbu "chjude", hà amparatu i perte o arcu sottu. Stu fenominu avi una spiegazione - u novu hè turmentatu da e gasulidi o flatulence.

Chì sò i sintomi di carcinoma in nascita?

Parechje zitelli chiancianu assai, è a causa di stu chianciu ùn hè micca piacevule per stabilisce. Ma chiancianu da i pistoli pò esse determinate da u cumpurtamentu di u zitellu: ùn ùn solu chianta, ma i so movimenti indicanu a fonte di u dulore, rumpienta o gronta. Di genere, i forti gazmani tormentemu à u ghjudizioru in u stessu tempu: tardi à a notte o di notte, questu hè duvuta à u prucessu di digerisce l'alimentu.

Perchè chì un zitru venutu suffrissi da gas?

U sistema digestivu di u zitellu hè imperfettu, è in i primi misi u trattatu digestivu s'adattie à l'alimenti intruduce, è abbitatu cù i bacteria e l'enzimi dritti. Questu porta à a furmazione di gasu eccessiva, chì hè accumpagnata da spasme intestinali è sensazioni doloroso. Ma, cumu a pratica prumessa, no tutti i zitelli literalment "soffrendu" da questu disgrazia, certi babysi evitari senza escezione di gasi. Sicondu i medichi, certi fatturiu influirenu direttament in a furmazione di u gasu.

  1. Dieta di una mamma in infermiera . Una dieta cun u cuntenutu elevatu di i pruduttori di l'acid-forming and gas-forming products (cereali, furmagliu, patate, legumi, olivi, crema, salchichji, salchichji è dolci) pò esse un mutivu chjaru di generazioni excessiva di gasi in nascite.
  2. Aria ingutata. Duranti l'alimenta o durante u pienu prolongatu, i zitelli pudete agghiuncià l'aria, u risultatu da quale u natuvuru ùn ùn scappò di i gasi.
  3. Una quantità maiò di manghjatu l'alimentariu per una alimenta, perciò hè megliu per alimentà u zitellu più spessu, ma in parechji forzi.

Cosa da fà quandu un novu hè torturatu da una gazelle?

Per aiutà à u zitellu incarta cù u prublema, ponu utilizà e modi chì aiutavenu parechji generazioni di marità.

  1. A medicina per u natuvulu deve esse prescritata, sicuru, da u duttore, ma dinò l'scelta hè chjuca, sò assai prubabili di esse assignatu per voi: un simplex o espumizan (assorbiu gas bubbles in l'stomacu), calzatore infinuo, fiò è tè di camomile (releau spasmi è calà u zianu).
  2. Massaggio u zanicu di prima di manghjà: posa a basa di a palma in u stomacu è fàcenu movimenti circolari in u dizziunariu in u zucchinu, pressu pocu à a zona di massa. Allora andavanu bisognu di cullà i pierri di u zitellu, dàchanu in i ghjinochjati è pressu à u stomacu. Repetite l'esercitu parechje volte finu à chì u gazi begin to depart. Dopu a massa è a curvatura di i gammi, avemu sprezzatu u zitellu nantu à u panicu, u cundutu perchè peristaltiche.
  3. Aghjunghjite a testa di u lettu da 30 ° - questu reducià a congestion di gazik in l'intestini è aiuta à u zitellu "regurgitar". Fighjate u zitellu à un angulu di 30-45 °, assicurendu chì durante u manghjà ùn manca in l'aria. Quandu s'era dettu l'aria, deve sempre tenientu u zitellu in verticalità.
  4. Dopu avè manghjatu è in l'attuali "còlichi", porta u zitellu verticalmente in a "rana". U zitellu deve esse bisognu pressu da u so zinu à u vostru, a regurgitazione è a partenza di u gazik hè più faciule.
  5. Per parechji, u "lifebuoy" hè un tubu di gasi da i culmi novi. Avà compre un tubu in a farmacia hè bella difficult due di a probabilità maiò di ferita à l'intestinu. In ogni modu, parechje generazioni di eternu anu usatu u tubu cun u trattu pè i babori in u natuvulu. Hè abbastanza faciliata di utilizà u tubu: avete bisognu di lubricate u tippu cù un criaturu di zitellu è prestu ingressu à u zitellu in u culo per 1-2 cm cù movimenti trituri. Se ùn ci hè micca u gasu di gas, pudete cumprà u più chjucu è cut off part of the pera.

Tutti i trucchi è i mezzi da i zitelli in i nei novi hè megliu d'utilizà in un cumplessu, chì aghjunghjenu preparazione medica cun una manera di vita di u zitellu è a nutrizione di a mamma.